puhaltimen kaksi hitainta nopeutta ei toimi.
missä mahdollinen vika?
A vectran lämmityslaitteenpuhallin.
Mulla oli Omegassa vika jossa vain puhaltimen nopein nopeus toimi.Vika on etuvastuksessa,suurin nopeus on kuulemma suora siis ei tule etuvastuksen kautta.
Mulla oli siellä vielä sellanen mekaaninen vastus.Aika vanhahtava systeemi mun mielestä..Auto on -96
Mulla oli siellä vielä sellanen mekaaninen vastus.Aika vanhahtava systeemi mun mielestä..Auto on -96
On 2003-05-25 01:22, pebe wrote:
etuvastus tai katkasija paskana.
-
Kinnunen_Janne
- 'Kapitän'

- Viesti:
on sitten sika hintanen se uusi vastus... ja vanha paloi iteltäni ilmeisesti sen takia kun moottori oli kulunut eikä pyörinyt enää herkästi... joten vaihdoin koko moottorin ainaki Motonetin mallissa tuli vastus mukana ja kun pelkkä vastus maksaa melkein 30€ ni en miettiny kovin monee kertaa et ostanko koko romun joka makso ~90€... ja sen jälkee on pelannu...
Tehovastuksia saa esim TV huolloista tai vaikka http://www.partco.fi 9W vastukset 0,45€+alv. 25W tehovastus 3.9€+alv. Joku vois tarkistaa johonkin vinkit osastolle noi vastusten koot (ohm) ettei tarvis ostella sikahintaisia vastuksia?
Itelläni pätki vecussa 3. nopeus ja ensin meinasin ostaa uuden katkasijan, muttakun sekin on sikahintainen niin päätin ensin purkaa sen ja puhdistuksen jälkeen on jo vuodenverran toiminut ihan hyvin.
Itelläni pätki vecussa 3. nopeus ja ensin meinasin ostaa uuden katkasijan, muttakun sekin on sikahintainen niin päätin ensin purkaa sen ja puhdistuksen jälkeen on jo vuodenverran toiminut ihan hyvin.
Signature tai silleen...