jom:in alustasarja B veccuun? jelppiä jelppiä!!
jom:in alustasarja B veccuun? jelppiä jelppiä!!
elikkäs iskarit ja jouset rupee olee finiitto, törmäsin tuohon jom:in sarjaan joka kohtuu edullinen->http://www.jom.de/Gewindefahrwerke-102-8780.html.
onko siis kyseessä minulle sopiva sarja -96 sport b vectra 2.0 kun tuolla oli muitakin sarjoja..
ja sitten kokemuksia, onko muut tilannu- postikulut noin? entä tuleeko todistus lappua mukana ( käsitykseni mukaan näissä uudemmissa tarvii olla joku hyväksyntä lappunen ).
kun en tuo saksaa osaa pätkääkään..
haen siis perus setttiä enkä mitään hifistelyä..
ai niin nuista jousista, onko ne ( siis jomin ) jotkut apujouset vaiko miten? eli siis b- vectran alusta rakenne on hieman hakusessa. vai onko tuo " täys " setti, eli alustarakenne tietoja kaipaisin..
tästä joku päättelee et v...u mikä puusilmä mutta ei, olen autojen kaa pelannu koko ikäni, on vaan kokoa sen verran että tuossa parkkiksella en saa edes päätäni mahtumaan tuon auton alle:) eli menee paja hommiksi ja nyt työssä sen verran kiirusta joten ei ehtisi..
joten jos joku kehtaa niin vastailee, myös vaihto neuvoja saa antaa- vaikka niistä haulla jo jotain löytyykin..
onko siis kyseessä minulle sopiva sarja -96 sport b vectra 2.0 kun tuolla oli muitakin sarjoja..
ja sitten kokemuksia, onko muut tilannu- postikulut noin? entä tuleeko todistus lappua mukana ( käsitykseni mukaan näissä uudemmissa tarvii olla joku hyväksyntä lappunen ).
kun en tuo saksaa osaa pätkääkään..
haen siis perus setttiä enkä mitään hifistelyä..
ai niin nuista jousista, onko ne ( siis jomin ) jotkut apujouset vaiko miten? eli siis b- vectran alusta rakenne on hieman hakusessa. vai onko tuo " täys " setti, eli alustarakenne tietoja kaipaisin..
tästä joku päättelee et v...u mikä puusilmä mutta ei, olen autojen kaa pelannu koko ikäni, on vaan kokoa sen verran että tuossa parkkiksella en saa edes päätäni mahtumaan tuon auton alle:) eli menee paja hommiksi ja nyt työssä sen verran kiirusta joten ei ehtisi..
joten jos joku kehtaa niin vastailee, myös vaihto neuvoja saa antaa- vaikka niistä haulla jo jotain löytyykin..
Toimitus 20 €, UPS:lla ainakin G-Astran sarjan kanssa. Alkuviikosta pitäs tulla, oli ollut varastosta loppu, tilasin kolme viikkoa sittenKingis_ kirjoitti:Tuolta jom.de kautta tilasit ja kulut tuon verran?joonaspaa kirjoitti:Kyllä tuo sarja on juurikin sinun autoosi. Tulee tuv paperit mukana.
Itsellä ollut nyt noin kolme kuukautta tollanen satsi farmari vectran alaa ja tyytyväinen olen ollut.
Postikulut oli muistaakseni noin 20-30€
Niin ja kyllä ton pitäs ihan täydellinen korkeussäädettävä alustasarja olla. Liput ja laput tulee kuulemma mukana, joten ei pitäs olla ongelmia. Katsotaan nyt kun oma sarja tulee.
Skoda Octavia TDI
joo minunkin mielestä olisi kulut 2-30€ luokkaa, saksaahan en siis ymmärrä ollenkaan, mutta tuolta tilaus sivulta pähkäilemällä..ap85 kirjoitti:Toimitus 20 €, UPS:lla ainakin G-Astran sarjan kanssa. Alkuviikosta pitäs tulla, oli ollut varastosta loppu, tilasin kolme viikkoa sittenKingis_ kirjoitti:Tuolta jom.de kautta tilasit ja kulut tuon verran?joonaspaa kirjoitti:Kyllä tuo sarja on juurikin sinun autoosi. Tulee tuv paperit mukana.
Itsellä ollut nyt noin kolme kuukautta tollanen satsi farmari vectran alaa ja tyytyväinen olen ollut.
Postikulut oli muistaakseni noin 20-30€
Niin ja kyllä ton pitäs ihan täydellinen korkeussäädettävä alustasarja olla. Liput ja laput tulee kuulemma mukana, joten ei pitäs olla ongelmia. Katsotaan nyt kun oma sarja tulee.
saitko itse päättää tuon kuljetus yrityksen?? vai miten se toimii..
täytyy nyt odottaa tuo sun tilaus vielä, jos ei mit ongelmii niin tilaukseen..
ilmoittele kun saapunut..
Varmaan samat käy myös 1,8 sedaniin? Ei ihan tuo sakemannilandian murre mee jakeluun 
Ei oo akselipainoja mainittu tossa, kaipa nuo passaa ilmastoidulle vecuralle?
edit: Mitäs tää tarkottaa? "Tieferlegung in mm" <--- Joustovara (???) vaiko säädettävä madallus...
Ei oo akselipainoja mainittu tossa, kaipa nuo passaa ilmastoidulle vecuralle?
edit: Mitäs tää tarkottaa? "Tieferlegung in mm" <--- Joustovara (???) vaiko säädettävä madallus...
Zafira C A14NET -18
Exät: Vectra B X18XE -98, Vectra B 1.6 1998, Kadett C 1.2, Corsa A 1.2ST -89, Zafira B Cosmo -06 Z18XER
Exät: Vectra B X18XE -98, Vectra B 1.6 1998, Kadett C 1.2, Corsa A 1.2ST -89, Zafira B Cosmo -06 Z18XER
Tuo topicin aloittajan viestissä oleva linkki on nimenomaan sedaniin. ohne caravan tarkoittaa "paitsi caravan" sieltä löytyy erikseen kaksi sarjaa caravan + moottorikoot.CableGuy kirjoitti:Varmaan samat käy myös 1,8 sedaniin? Ei ihan tuo sakemannilandian murre mee jakeluun![]()
Hmm. Astraan kyllä oli. Ilmeisesti nämä on lajiteltu vain farkkuihin ja sedaneihin sopiviin ja sitten vielä molemmat moottorikoon mukaan kahteen osaan.CableGuy kirjoitti:Ei oo akselipainoja mainittu tossa, kaipa nuo passaa ilmastoidulle vecuralle?
Se tarkoittaa sitä kuinka paljon madallusta on säädettävissä eli -35 - -65 mm.CableGuy kirjoitti:edit: Mitäs tää tarkottaa? "Tieferlegung in mm" <--- Joustovara (???) vaiko säädettävä madallus...
Skoda Octavia TDI
Minä en muistaakseni saanut valita kuljetusta.
UPS:än kaveri soittaa ja sanoo, että olis paketti tulossa ovelle.
Ja maksu oli käteisellä.
Itellä kesti kolme viikkoa tulla toi sarja, mutta sitten kun avasin paketin niin huomasin siellä olevan kaksi kuskinpuolen etuiskaria. Ei sitten muuta kun sähköpostia saksaan ja parin viikon kuluttua oli uusi iskari kotona.
Nyt olis sitten yksi ylimääränen iskari jousineen lojumassa nurkissa.
Ja maksu oli käteisellä.
Itellä kesti kolme viikkoa tulla toi sarja, mutta sitten kun avasin paketin niin huomasin siellä olevan kaksi kuskinpuolen etuiskaria. Ei sitten muuta kun sähköpostia saksaan ja parin viikon kuluttua oli uusi iskari kotona.
Nyt olis sitten yksi ylimääränen iskari jousineen lojumassa nurkissa.
En minäkään saanu, mutta UPS:llä kuulemma tulee. Niin sanoivat kun kyselin viime viikolla väliaikatietoja.joonaspaa kirjoitti:Minä en muistaakseni saanut valita kuljetusta.
Ja maksu oli käteisellä.
No mulla tulee ensi viikon keskiviikkona neljä viikkoa tilauksesta, koska tavara oli ollut loppu välillä. Ihme kyllä siitä ei ilmoitettu, no kun halvalla saajoonaspaa kirjoitti:Itellä kesti kolme viikkoa tulla toi sarja, mutta sitten kun avasin paketin niin huomasin siellä olevan kaksi kuskinpuolen etuiskaria. Ei sitten muuta kun sähköpostia saksaan ja parin viikon kuluttua oli uusi iskari kotona. Nyt olis sitten yksi ylimääränen iskari jousineen lojumassa nurkissa.
Skoda Octavia TDI