Jahas, ja eikun pajottamaan omppua, eikai se ilman konetta liiku
"-Keskenään vaihtokelpoiset osat eivät ole keskenään vaihtokelpoisia."
Vectra B2 Sport
Ex: Kawasaki z750 -07 + italian ihme
EX EX: MB C280 Sport
EX EX: BMW 325i e36 sedan
EX EX EX: B-omega C30SE
Tuli tossa mieleen et jos porukkaa kiinostais niin vois tonne mun tallille järkätä vaik paikallismiittiä. Pikkusen autojen uudelleen järjestelyjä niin sais sellasen mukavan seurustelu nurkkauksen sinne. Sohvat ja tuolit/pöydät on jo olemassa sinne. Eiku kaffeeta keitteleen ja rupatteleen opeleiden seassa.
Mitä mieltä porukka olis?
EWO-500 kirjoitti:Tuli tossa mieleen et jos porukkaa kiinostais niin vois tonne mun tallille järkätä vaik paikallismiittiä. Pikkusen autojen uudelleen järjestelyjä niin sais sellasen mukavan seurustelu nurkkauksen sinne. Sohvat ja tuolit/pöydät on jo olemassa sinne. Eiku kaffeeta keitteleen ja rupatteleen opeleiden seassa.
T.Mika
Tämähän on aivan mainio idea Mukavampi varmasti siellä olisi kahvitella kuin tuolla shellillä. Eli minulle passaa ainakin todella hyvin
Volvo V90 D4 business momentum -17
Opel Insignia GrandSport -18
Opel Astra K 1.6T -18
Ford Transit Custom -16
Kadett E Modena flash -88
EWO-500 kirjoitti:Tuli tossa mieleen et jos porukkaa kiinostais niin vois tonne mun tallille järkätä vaik paikallismiittiä. Pikkusen autojen uudelleen järjestelyjä niin sais sellasen mukavan seurustelu nurkkauksen sinne. Sohvat ja tuolit/pöydät on jo olemassa sinne. Eiku kaffeeta keitteleen ja rupatteleen opeleiden seassa.
T.Mika
Tämähän on aivan mainio idea Mukavampi varmasti siellä olisi kahvitella kuin tuolla shellillä. Eli minulle passaa ainakin todella hyvin