käykö?
mistä öljynpaine mittari haistelee paineen? pitääkö anturi vaihtaa kun tuossa mun 2.6 omegassa näkyy olevan ö.paine anturin luona kaksi johtoa joista toinen on kytketty anturiin, toiselle tosin paikkaa ei oiskaan...
onko muuta huomioitavaa tuossa hommassa?
aut. B senun digi mitt. >> a omega manuaaliin
-
nukkumatti
- 'Admiral'

Minulla on semmonen ongelma että öljynpainemittari näyttää kokoajan digimittaristossa täysiä paineita. Öljyillä on ajettu kohta 8tkm eikä öljynpaineet ikinä putoa pykälääkään, ei edes tyhjäkäynnillä kun kone on ajettu kuumaksi. Onkohan vika anturissa vai mittariston päässä? Jos anturi on totaalisen oikosessa niin näyttääkösse sillon täydet paineet?
edit. ja auto siis Kadett GSi 20XE
Re: aut. B senun digi mitt. >> a omega manuaaliin
Tarttet sen mittarille tarkotetun anturinkin, ja tietenkin johtosarjan, ellet piuhota itse.simu_l kirjoitti:käykö?
mistä öljynpaine mittari haistelee paineen? pitääkö anturi vaihtaa kun tuossa mun 2.6 omegassa näkyy olevan ö.paine anturin luona kaksi johtoa joista toinen on kytketty anturiin, toiselle tosin paikkaa ei oiskaan...
onko muuta huomioitavaa tuossa hommassa?
Kadetin mittari näyttää jatkuvasti täysiä paineita, jos anturista johto irti, tarkistapa se, ja toisaalta, eiköhän se noin voisi tehdä sököllä anturillakinnukkumatti kirjoitti: Minulla on semmonen ongelma että öljynpainemittari näyttää kokoajan digimittaristossa täysiä paineita. Öljyillä on ajettu kohta 8tkm eikä öljynpaineet ikinä putoa pykälääkään, ei edes tyhjäkäynnillä kun kone on ajettu kuumaksi. Onkohan vika anturissa vai mittariston päässä? Jos anturi on totaalisen oikosessa niin näyttääkösse sillon täydet paineet?
VW Golf IV Variant 1.9TDi '01
Cadillac Seville STS 4.6-32V '93
Buick Electra 225 Custom '66
Cadillac Seville STS 4.6-32V '93
Buick Electra 225 Custom '66