Hello
Ostin emännälle perjantaina 90 vectran ja innoissani pesin sen päältä ja tietysti koneen kun oli himpunverran kualannut öljyä no lähti hyvin käymään ja ajelin jonkun 10 km kun rupes sammuileen ja lauantaina ei lähtenyt käymään enään ollenkaan nyt oon ostanut uuden sytytysyksikön jakajankannen ja pyörijän ei apua sekä vaihdettu käyvästä opelista puola ja se alipaine poksi mikä on rintapellissä kaikki liittimet auottu moneen kertaan ja kuivailtu ja ruiskittu kosteus spreitä mutta kipunaa ei vaan tule eikä oikein kiinnosta viedä autosähkökorjaamoon kun tunti on 55€ onko jollekkin käynyt samoin ja jos on niin mikähän sieltä kyrvähti niin auto on 1.6s -90
t:Rauno
Opel ei käy
-
opel tyttö
- 'Kadett'

Mä ainakin suojaan jollain konstilla sytkän osat jos pesen konetilaa, mut yleensä en pese. Siihen ei oo aihetta koska oon pitäny autoni koneen kunnossa että se ei vuoda öljyä. Kannattaa tosiaan se virranjakajan kansi ottaa irti ja kattoa sinne vielä ja paineilmalla (jos käytettävissä) puhistaa se tai sit jollakin rätillä niin kaiken järjen mukaan pitäis lähteä käyntiin. Mutta jos ei sittenkään niin en pidä mahdottomana että kaasariin voi olla päässy vettä jostakin raosta.
-
Manta-Maniac
- 'Senator'