b-vectran "tuunaus"

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
mestari9
'Kadett'
'Kadett'
Viesti:

b-vectran "tuunaus"

Viesti Kirjoittaja mestari9 »

elikkäs hommasin tossa viikoloppuna b-vectran vm-98 ja nyt pitäis hiuka alkaa pikkuhiljaa tuunailee sitä.. elikäs jos jollai hyviä vinkkejä niin otetaan avosylin vastaan :D ps.kuvia laitan myöhemmi kunha vaan ehdin napsii :D
gerT
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja gerT »

Oman ostin joku 4kk sitten ja oon siihen laittanut rahaa abaut tonnin ilman ulkoisia muutoksia:) Autossa ei oo myöskään mitään varsinaista vikaa ollu mutta ennaltaehkäisevä huolto oon siihen tehnyt paljon. Vaihettu on kaikki nesteet, tulpat, raitis/sisäilmasuodatin, venakopan tiiviste, jakopäänhihna, käyttöhihna ym. kuluvaa osaa. Näkyvänä muutoksena ovat toistaiseksi vain sävytetyt takavalot.

Khyl ekaks se tekniikka kuntoon ku mitää ulkoist lähtee väsää;)
Boah
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Boah »

Tuossa omasta vastaavan ikäisestä kuva, josta voi jotain vinkkiä ottaa. http://www.uusikaupunki.fi/~aahalli/Vec ... C7605n.jpg

Puskurin listojen maalausta kannattaa harkita, kun ammatin puolesta suhteita maalaareihin varmaankin löytyy. Faceliftin umpiot nuorentaa myös lookkia melko hyvin.

Laita ihmeessä kuvia autosta, kun olen itsekkin Ukista kotoisin niin tulee siellä pyörittyä aika usein. Projekti-osastolle sitten juttua, kun jotain alat toteuttamaan.
Toyota Corolla 2006 1.6 A
Vastaa Viestiin