Kadett takapyörä jumissa

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Juke1985
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Juke1985 »

Vähän lämpöä suoraa rumpuun vaikka pikku toho sytkärillä nii aukee.
autto ainaki mulla vectrassa.
Opel Vectra B CD 2.0 1997 Farkku (X20XEV)
Opel Corsa A 1.2s 1988
terokimmo
in memoriam
in memoriam

Viesti Kirjoittaja terokimmo »

Juke1985 kirjoitti:Vähän lämpöä suoraa rumpuun vaikka pikku toho sytkärillä nii aukee.
Et oo lukenu oireita näköjään.siinä ei lämmöt auta kun osat on irti sisällä.jos ei sulata koko rumpua pois(hah,hah). -(z)- :P :lollis: :yawn:
Anneli
'Agila'

Viesti Kirjoittaja Anneli »

=) ihana päivä. Ystävä tuli kiireiltään laittamaan sen "ajokuntoon". Ei täysin kunnossa, mutta ajamaan pystyy ja jarru toimii. Kengät oli ihan paikoillaan ja ok, rumpukin irtos suht helposti. Se rumpu jumitti, oisko se sit menny soikeaksi, kun ajoin sillä..? Vaihtoi uuden rummun, muita osia ei nyt ehditty. Ja löysäs kehijää tjs. Vähän vielä hankaa jostain, mutta..

Pitää kai tilaisuuden tullen laitattaa ne jarrut kokonaan kuntoon, mutta pääasia nyt, että saan sen tästä pihasta pois ja pystyn ajamaan pikku matkan eli ainakin 400 km...

Kiitos neuvoista! Pääsin pätemään siinä vieressä. Oisinhan kai tuosta itsekin selvinny, mutta oletin vaan, että ois ollu enemmän hommaa. Ehkä ens kerran jo uskallan ite yrittää =)
timppa1
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja timppa1 »

terokimmo kirjoitti:
Juke1985 kirjoitti:Vähän lämpöä suoraa rumpuun vaikka pikku toho sytkärillä nii aukee.
Et oo lukenu oireita näköjään.siinä ei lämmöt auta kun osat on irti sisällä.jos ei sulata koko rumpua pois(hah,hah). -(z)- :P :lollis: :yawn:

Sä taidat terokimmo olla oikei parkkisasentajien kuningas ku koko ajan hoet josetosaa josetosaa josetosaa :no:
terokimmo
in memoriam
in memoriam

Viesti Kirjoittaja terokimmo »

timppa1 kirjoitti:
terokimmo kirjoitti:

Sä taidat terokimmo olla oikei parkkisasentajien kuningas ku koko ajan hoet josetosaa josetosaa josetosaa :no:
Aivan. ja jos et osaa ku vit..illa,siitä vaan vapaasti,ei juuri haittaa. :P
nikkari_83
'Senator'
'Senator'

kaverilta lähti helposti....

Viesti Kirjoittaja nikkari_83 »

hakkasin lekalla vannetta(onneks peltivanne) ja lähti pyörimään mutta JUURI TUON TAKIA EN ITSE KÄYTÄ KÄSIJARRUA PYSÄKÖIMISEEN VAAN JÄTÄN VAIHTEEN SILMÄÄN,EIPÄ JUMITU JARRUT!!!
exät alkaen 2009 : a omega 2.0i -90 , ascona c -86 1.8i , corsa a 1.4l -87 , gsi kadett -88 , F-astra 1.6i -92 , e kadett 1.4i -90 , sedan. F Astra 2.0 16v -97 , F-astra 1.6l i 8v -95.F-Astra 1.6,16-v,96-.vectra b -97,2.0i 16v.Astra 1.6,16v,-96.
ipa
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja ipa »

Aivan. ja jos et osaa ku vit..illa,siitä vaan vapaasti,ei juuri haittaa. :P
no olikos siellä jotain irti. :wink:

jos omistaa rumpujarru opelin niin kannattaa käyttää kerran vuoteen rumpu auki ja putsata teräsharjalla.
niin ei tarvii takoa eikä hermoilla pakkasella. eikä jäädy kiinni.
ja jos vaijeri jäätyy niin hyvää siintä ei saa kun vaihtamalla uuden vaijerin.
Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.
Toni200
'Agila'

jumitusta

Viesti Kirjoittaja Toni200 »

Mulla takajarrujen jumituksen aiheutti ruostunut käsijarruvaijeri. jarru jäi aina pikkuisen päälle.
Vastaa Viestiin