B-omegaan uritetut jarrulevyt+palat
B-omegaan uritetut jarrulevyt+palat
Mistä olette ostaneet 3.0 b-omppuun uritettuja jarrulevyjä. Ei taida monelta merkiltä löytyä? Suositelkaa joitain hyviä paloja niiden kaveriksi.
- 2slow4motion
- 'Diplomat'

- Viesti:
Zimmermanneja ei taida saada kun rei-itettynä.
Löysin EBC:ltä ura+reikä(ei läpiasti) levyt jotka on tarkoitettu Cadillac Cateraan mutta ilmeisesti käy myös omegaan? Levyt joutuu tilaamaan USA:sta joten joutuu tullaamaan. Osaako kukaan heittää arviota kuinka paljon veroa tulee tollasiin osiin? Hinta ei olisi hirveän paha, 115€
Löysin EBC:ltä ura+reikä(ei läpiasti) levyt jotka on tarkoitettu Cadillac Cateraan mutta ilmeisesti käy myös omegaan? Levyt joutuu tilaamaan USA:sta joten joutuu tullaamaan. Osaako kukaan heittää arviota kuinka paljon veroa tulee tollasiin osiin? Hinta ei olisi hirveän paha, 115€
Aten powerdiscit on ns. päättymättömällä uralla olevat levyt, niitten kaveriks sitte Ferodon tai EBC:n palat.
"-Keskenään vaihtokelpoiset osat eivät ole keskenään vaihtokelpoisia."
Vectra B2 Sport
Ex: Kawasaki z750 -07 + italian ihme
EX EX: MB C280 Sport
EX EX: BMW 325i e36 sedan
EX EX EX: B-omega C30SE
Vectra B2 Sport
- timok
- OCF Luisukunkku 2012

- Viesti:
koivusen luettelossa ainakin on omega b:hen eteen käypäset aten powerdiscit.jariz kirjoitti:Eipä vaan Aten powerdiscejä taida saada omegaan. Listat ei ainakaan tunne. Onko kellään kokemuksia autonosien tilailuista muualta kuin EU maasta?
Omega A 2,6/3,0
etu 296 x 28
Omega B
2,5-V6/TD/DTi/2,6-V6/3,0-V6/3,2-V6
etu 296 x 28
Senator B 2,5/2,6/3,0/-24V
296 x 28
etu 296 x 28
sivu 10 -> http://www.fixus.fi/www/fixuswww.nsf/im ... ruosat.pdf
vain pöhlöt ajaa Opelilla ja Volvolla......
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.
Itse just koivusen kautta hommasin Zimmermannin reijitetyt levyt ja ferodon palat omppuun.. Ihan tyytyväinen oon tähän asti ollu 
"-Keskenään vaihtokelpoiset osat eivät ole keskenään vaihtokelpoisia."
Vectra B2 Sport
Vectra B2 Sport
-
astraGcaravan
- 'Admiral'

Tarkoitatko tehokkailla sitä että ne toimivat myös ilman lämmittämistä tehokkaasti? Tarkoitan tällä sitä että ovatko ne hyvät tieliikennekäytössä eikä pelkästään radalla tms ääriolosuhteissa.astraGcaravan kirjoitti:omaan omppuuni laitoin kanssa zimmermannin reiitetyt ja suorat ja tehokkaat tuntuu olevan.
Oman omppuni ( 2.5 V6 -98 ) jarrut kun tuntuvat jotenkin tehottomilta, abs kyllä huutaa kuivallakin asvaltilla haluttaessa mutta tuntuu että reisivoimaa saa käyttää enemmän ku laki sallii.. Samanlaisiin jarruihin olen törmännyt myös -01 Astrassa, liekö vain Opelin ominaisuus!?!
Pari kertaa oon meinannu saada paskahalvauksen ku oon hypänny Mondeon ratista Omenan rattiin ja on tuntunut ettei jarrupolkimen painaminen hidasta vauhtia yhtään! Mondeossa kun pelkkä hipaisu polkimeen riittää!
Auttaisko jarrutehostimen vaihtaminen johonkin tehokkaampaan mitään?
Tuolta löytyy urilla, rei'illä tai molemmilla: http://www.blackdiamondperformance.fi/
Bike&Tuningissa on jonkunlainen kimppatilaus noista jarruista, joten nyt vois saada vähän halvemmalla. Ite laitoin tilaukseen teräspunosletkut, hintaan 70€.
Bike&Tuningissa on jonkunlainen kimppatilaus noista jarruista, joten nyt vois saada vähän halvemmalla. Ite laitoin tilaukseen teräspunosletkut, hintaan 70€.
Ascona C x2: GL 20NE ja LS "Sprint" C20XE
Astra H Wagon Ultimate Z16XER
Vectran italianserkku
Astra K Sports tourer B14XFT
Astra H Wagon Ultimate Z16XER
Vectran italianserkku
Astra K Sports tourer B14XFT
http://www.nettivaraosa.com/simple_deal ... art=572676
Varaosavarastosta saa National-levyjä urilla, rei´illä tai molemmilla. Kannattaa kysyä sieltäkin hintaa.
Varaosavarastosta saa National-levyjä urilla, rei´illä tai molemmilla. Kannattaa kysyä sieltäkin hintaa.