ProStreetin Pete...
-
TT
- 'Kadett'

-
kapa
- 'Kapitän'

Eihän Petellä voi Hondaa olla mitenkään, ukkohan on niin Opel hörhö kuin vaan voi olla...On 2002-06-03 15:18, TT wrote:
Siitä McRallying C ascon korisarjasta...että saako sun kautta ja mitä maksaa ja toimitusaika? Onkohan se valkonen civic muuten sun? Se missä on se Pro Street tarra tuulilasissa? Ihan hieno...
-
TT
- 'Kadett'

-
ProStreet
- 'Diplomat'

McRallying ei tee omaa sarjaa Ascona C:hen vaan välittää toisen valmistajan sarjan eli ns Calibre Kit:in
(silloin hinta on suhteessa hieman suurempi koska McR ei itse valmista sitä ja antaa pienemmän alennuksen kuin omista tuotteistaan)
Ascona C Calibre Kit 5-ov. h 650e srj
Ascona C Calibre Kit 4-ov h 650e srj
(silloin hinta on suhteessa hieman suurempi koska McR ei itse valmista sitä ja antaa pienemmän alennuksen kuin omista tuotteistaan)
Ascona C Calibre Kit 5-ov. h 650e srj
Ascona C Calibre Kit 4-ov h 650e srj
-
ata
- OCF Yhteyshenkilö

Eikös tuo Vauxhall Cavalier mk2 Calibre-levikesarja ole sama kuin Opel Ascona C:n ns. Sprint-levikesarja jota Irmscher teki ainakin, näin olen ainakin käsittänyt. Eli uutena on Englannissa myyty Cavalier Calibre-nimistä mallia joka on vastannut Ascona Sprint-mallia (vai oliko se "Sport"), joka tapauksessa se tämännäköinen:

Eli tuo "Calibre kit" ei tarkoita valmistajaa, vaan tätä Cavalier Calibressa ollutta korisarjaa. Vähän kuin Vectra A:han tuolta Englannista saa usein "GSi kit" eli Vectra 2000:n korisarjaa.

Eli tuo "Calibre kit" ei tarkoita valmistajaa, vaan tätä Cavalier Calibressa ollutta korisarjaa. Vähän kuin Vectra A:han tuolta Englannista saa usein "GSi kit" eli Vectra 2000:n korisarjaa.
-
ProStreet
- 'Diplomat'