Dynolliset Lastunsäätäjät
Jyväskylässä on Karalan Mikan Turbotec.
Siellä olen itse aina käynyt.
Palvelu on erinomaista ja hinnatkin kohdallaan.
Tästä hyvä esimerkki on kun haettiin V6 B-Omegaan parasta pakosarja mallia Marteliuksen kanssa. Kävin aina testauttamassa Karalalla eri vaihtoehtoja.
Viimeisellä testikerralla kyseessä oli sarja joka ei tuottanut lisää tehoa edellisiin vaan päinvastoin.
Lopuksi kysyin Mikalta paljonko olen velkaa.
Mika siihen: Ei maksa mitään kun ei tehotkaan lisääntynyt
Siellä olen itse aina käynyt.
Palvelu on erinomaista ja hinnatkin kohdallaan.
Tästä hyvä esimerkki on kun haettiin V6 B-Omegaan parasta pakosarja mallia Marteliuksen kanssa. Kävin aina testauttamassa Karalalla eri vaihtoehtoja.
Viimeisellä testikerralla kyseessä oli sarja joka ei tuottanut lisää tehoa edellisiin vaan päinvastoin.
Lopuksi kysyin Mikalta paljonko olen velkaa.
Mika siihen: Ei maksa mitään kun ei tehotkaan lisääntynyt
Eikö siis muita paikkoja löydy??
Olisi kiva nähdä muiden X25XE tai X30XE moottorien vääntökäyriä. Löytyykö joltain näitä?
On nimittäin jäänyt vaivaamaan tuo oman autoni vääntökäyrän kuoppa keskialueella.
Löysin yhden kuvaajan TM-sivuilta ja siinä tuo "kuoppa" on ylösalaisin eli huippuvääntö samassa kohtaa.
Samanlaisia kuvaajia on Mantzelin sivuille joissa vääntö kasvaa 3600rpm:ään asti ja sitten putoaa eli ei mitään kuoppia.
Kommentteja?
Olisi kiva nähdä muiden X25XE tai X30XE moottorien vääntökäyriä. Löytyykö joltain näitä?
On nimittäin jäänyt vaivaamaan tuo oman autoni vääntökäyrän kuoppa keskialueella.
Löysin yhden kuvaajan TM-sivuilta ja siinä tuo "kuoppa" on ylösalaisin eli huippuvääntö samassa kohtaa.
Samanlaisia kuvaajia on Mantzelin sivuille joissa vääntö kasvaa 3600rpm:ään asti ja sitten putoaa eli ei mitään kuoppia.
Kommentteja?
Täältä ainakin löytyy orkkis koneen käyrät ja samoilta sivuilta aika paljon Omega B asiaa muutenkin. http://www.sol.dti.ne.jp/~omas-nao/omeg ... e_data.htm