Astra f radionäyttö vai ajotietokone
Astra f radionäyttö vai ajotietokone
Eli tuli hommattua astra f:n radionäyttö. Nyt vasta selvisi, että niitä on pelkkiä radionäyttöjä ja sellaisia, missä on myös ajotietokone. Nyt pitäisikin tietää, kumpi malli tämä on?
Näyttö on vm. 96 autosta ja GM varaosanumero: 90 478 319. Liittimessä 12 pinniä.
Näyttö on vm. 96 autosta ja GM varaosanumero: 90 478 319. Liittimessä 12 pinniä.
Astra J -14
- Lurttinen
- OCF Member 2018

- Jäsennumero: 1227
Yksi viiva, tai viiva jaettuna kolmeen osaan on vain radionäyttö, mutta leveämpi laatikko tietokoneeksi.
Radionäyttö näyttää tuollaiselta uudemmissa. Vanhemmassa tuo "viiva" on yksiosainen.
http://shop.wiltec.info/tabshop_s/umbau ... rsa_b.html

EDIT: googletin tuon GM-nummeron ja näyttää tulosten perusteella olevan se uudemman mallinen radionäyttö, jossa periaatteessa ero vanhaan on se jako kolmeen osaan ja ulkolämpötila.
Vanha,

Uusi

Ajotietsikka

Radionäyttö näyttää tuollaiselta uudemmissa. Vanhemmassa tuo "viiva" on yksiosainen.
http://shop.wiltec.info/tabshop_s/umbau ... rsa_b.html

EDIT: googletin tuon GM-nummeron ja näyttää tulosten perusteella olevan se uudemman mallinen radionäyttö, jossa periaatteessa ero vanhaan on se jako kolmeen osaan ja ulkolämpötila.
Vanha,
Uusi
Ajotietsikka
Teksti 1| Teksti 2 | Teksti 3 | Teksti 4
-
Riisikippo
- Minut on bannattu!
mulla oli GT astrassa niinkin alkeellinen näyttö että siinä ei ollu kun pelkkä kello, se oli siis tosi alkeellinen, hommasin purkaamolta ton kolmiosasen näytön ja laitoin puskurin taakse lämpömittarin anturin ja mittari toimi..
eli johdot on valmiina.. 
edit: noi näytöt menee heittämällä kiinni, ei liittimissä pitäs olla mitään eroja siis jos ei oo ajotietokonetta (liekkö niissäkin sama liitin).
edit: noi näytöt menee heittämällä kiinni, ei liittimissä pitäs olla mitään eroja siis jos ei oo ajotietokonetta (liekkö niissäkin sama liitin).
Olen laittamassa astran kojelautaa calibraan, eli ei onnistu niin helposti. Se liitin ja pätkä piuhoja tosiaan auttaisi kovasti, ketä myy mulle sellaisen??
Tarkoitus ei olisi saada näyttöön muutakuin kello, päivänmäärä ja ulkolämpötila. Eli periaatteessa ei pitäisi tietää, kun plussa miinus ja lämpötilan pinni.
Mutta se ketä haluu -94-97 purku astrastaan myydä mulle kyseise liittimen, saa laittaa privaa..
Mutta se ketä haluu -94-97 purku astrastaan myydä mulle kyseise liittimen, saa laittaa privaa..
Astra J -14
Musta +12v jatkuva ja punainen +12v kun virta päälle. Ruskea maa, ja siniset ulkolämpötila johdot. Mittaa vielä yleismittarilla, en 100 varma ole noista. Jostain gyntteri sivuilta löysin itse ne kaikki johtojen selitykset kun ajotietokonetta laitoin, pitää kahtoo jos se jostain löytys viel.
2.0t Re85
Ei taida astrassa olla valmiina liitintä ajotietokoneelle? Oliko paha rasti laittaa ajotietokone? On ollu mielessä jos kokeilis asentaa ajotietokoneen...JJunior kirjoitti:Olikohan musta se virta, ruskea maa, ja siniset ulkolämpötila johdot. Mittaa vielä yleismittarilla, en 100 varma ole noista. Jostain gyntteri sivuilta löysin itse ne kaikki johtojen selitykset kun ajotietokonetta laitoin, pitää kahtoo jos se jostain löytys viel.
Vectra GTS 2.8T -06
Omega -03
Manta GSI -87
Ascona 2.0S berlina -78
Manta A -73
Omega -03
Manta GSI -87
Ascona 2.0S berlina -78
Manta A -73
Juu, ei ollu valmiina sitä isompaa liitintä. Ei ollu ollenkaan paha homma laittaa, yhessä illassa sen laittaa jos on tiedossa noi kaikkien johtojen paikat. Pitää käydä ohjelmoimassa tuo kun uus kone on paikallaan, nyt näyttää vähän mitä sattuu.Sportive kirjoitti:Ei taida astrassa olla valmiina liitintä ajotietokoneelle? Oliko paha rasti laittaa ajotietokone? On ollu mielessä jos kokeilis asentaa ajotietokoneen...JJunior kirjoitti:Olikohan musta se virta, ruskea maa, ja siniset ulkolämpötila johdot. Mittaa vielä yleismittarilla, en 100 varma ole noista. Jostain gyntteri sivuilta löysin itse ne kaikki johtojen selitykset kun ajotietokonetta laitoin, pitää kahtoo jos se jostain löytys viel.
2.0t Re85
Tuossa on tuo sivusto josta löytyy tarvittavat tiedot, tosin saksaksi mutta jos minäkin onnistuin ne kääntämään englanniksi niin eiköhän tuo muiltakin onnistune. Altavistan babel fish kääntää englanniksi aika kivuttomasti nuo.
http://www.astrasite.de/?id=03106
2.0t Re85
JJunior kirjoitti:Tuossa on tuo sivusto josta löytyy tarvittavat tiedot, tosin saksaksi mutta jos minäkin onnistuin ne kääntämään englanniksi niin eiköhän tuo muiltakin onnistune. Altavistan babel fish kääntää englanniksi aika kivuttomasti nuo.
Kiitokset linkistä se auttoi jonkin verran.
Jos joku tietää vastaavat tiedot suomeksi niin otan vihjeitä vastaan, kun ei saksa ja lontoo ole vahvimpia lajeja.
Vectra GTS 2.8T -06
Omega -03
Manta GSI -87
Ascona 2.0S berlina -78
Manta A -73
Omega -03
Manta GSI -87
Ascona 2.0S berlina -78
Manta A -73