Ihan turhaan luovutat, kyllä tälle lukijoita löytyy. Kuvia vaan kun on putket paikallaanwhathifi kirjoitti:huomenna uusi akku, bensatankki/suodin, tuplaröörit paikoilleen
ja
tän rojektin seuraus loppuu, ei jaksa enää, eikä tää nyt niin kaksinen ole että jaksan mainostaa sen kummemmin.
SAA POISTAA!
Kadett E, Frisco -91 Uudella omistajalla jatketaan
no perkele!! jatketaan sitten
Komia päivä oli, joten ei tullut autoa nysvättyä, hellan rallyet lähti, huomenna friscon etupuskuri ja varapyöräkotelo kaikkineen vermeineen, shitten kumit pukkaa tulemaan rengas-onlinen kautta. EDIT: 205/40 Nankang ns-2:set tilattu
, sen verran kehutut monella foorumilla, myös ulkomaisilla, oli tilattava.
en ole kopioinut edes!!

melkein

Komia päivä oli, joten ei tullut autoa nysvättyä, hellan rallyet lähti, huomenna friscon etupuskuri ja varapyöräkotelo kaikkineen vermeineen, shitten kumit pukkaa tulemaan rengas-onlinen kautta. EDIT: 205/40 Nankang ns-2:set tilattu

melkein

Vectra C Estate -07

sorry, huono kuva, tankista löytyi kunnon painauma ja ihan reikä
tuplaputketkin ovat nyt paikoillaan, kuvia sitten kun saa ne niin kuin on tarkoitus, hieman säätöä vielä.
Vectra C Estate -07
-
Riisikippo
- Minut on bannattu!
ylempi kyl paljon hienompi..whathifi kirjoitti:
kattokaas mikä löytyi googlettamalla, voi saatana että on hienoen ole kopioinut edes!!
http://designercars.dk/biler/Opel-Kadett-18.jpg
melkein
http://i162.photobucket.com/albums/t243 ... tiapin.jpg
joo advantin olivat.. eivät enää minulla tosin. Juu testailtava kyseisenmerkkisiä kumeja, kovasti on hiljaisiksi kehuttu.mestari9 kirjoitti:onkos noi advantin vanteet?? vai minkä merrkiset?? ja jos ostit nyt nankangin renkaat ni ei kyll oo hääppöset renkaatsaakeli kovat ja muutenki huonot ajaa
mut onpaha ainaki halvat
ihanko totta!!ylempi kyl paljon hienompi..
siltä se vaikuttaisi tällähetkellä, aikaisemmin ei ollut.Eikös tuossa pitäisi olla 52l tankki?
Vectra C Estate -07
Itse olen ajanut kolme sarjaa Nangangeja ja ei kyllä omasta mielestäni mistään löydy parempaa hinta-laatusuhdetta omaavaa kumia. Toki huippukumit(huippuhintaiset) ovat ehkä jonkin verran hiljaisempia mutta se ei selitä tuplasti kalliimpaa hintaa. Vaikka rengasmelu ei kyllä omista Nangangeista kuulu mihinkään.mestari9 kirjoitti:ja jos ostit nyt nankangin renkaat ni ei kyll oo hääppöset renkaatsaakeli kovat ja muutenki huonot ajaa
mut onpaha ainaki halvat
No onneksi jokainen saa ajaa millä kumilla tykkää...
Ja asiaan, on siisti kadetti, harmittavasti kävi sen akselin kanssa
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Corsa D OPC -08 Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Corsa D OPC -08 Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Ite en ole ajanut kyseisillä renkailla mut pari kaveria on kyllä kehunut ihan hyviksi ja sen mitä uusia sellaisia hypistelin niin seos tuntui aika hyvälle.vectraTBO kirjoitti:Itse olen ajanut kolme sarjaa Nangangeja ja ei kyllä omasta mielestäni mistään löydy parempaa hinta-laatusuhdetta omaavaa kumia.mestari9 kirjoitti:ja jos ostit nyt nankangin renkaat ni ei kyll oo hääppöset renkaatsaakeli kovat ja muutenki huonot ajaa
mut onpaha ainaki halvat
Todennäköisesti väärässä.