Ikariam
Mun saarella on kymmenen jamppaa, joista 4 on tällä hetkellä inactive. Alkanut porukka lahjoitteleen, kun oon käyny kyläilemässä ja laittanut sen jälkeen viestiä jonka sisältö on ollut suunnilleen "Teen saaliista puolestasi lahjoituksen, joskin pidän muut resurssit vaivanpalkkaa." 
Suurin osa opel kuskeista on hieman vajaita.
©Skeidett
©Skeidett
Pitäsköhä itseki "kannustaa" porukkaa vähän lahjoittelemaanPresterin kirjoitti:Mun saarella on kymmenen jamppaa, joista 4 on tällä hetkellä inactive. Alkanut porukka lahjoitteleen, kun oon käyny kyläilemässä ja laittanut sen jälkeen viestiä jonka sisältö on ollut suunnilleen "Teen saaliista puolestasi lahjoituksen, joskin pidän muut resurssit vaivanpalkkaa."
Skoda Octavia TDI
- nallukainen
- 'Kapitän'

Kolmen ukon voimin kävin kylässä tuolla. Rauhallinen peli minun mielestä ainakin. Sitä paitsi ainakin tässä vaiheessa vielä, Etalla siis, kukaan täysijärkinen vielä hirveesti sotimaan ala, talous kuntoon ensin kunnolla vaan. Kaikkiin tähän astisiin hyökkäyksiin on ollut selvä syy, porukka ei osallistu yhteisen sahan kehittämiseen. Pysymällä aktiivisena ja osallistumalla päivityksiin välttyy hyökkäyksiltä.nallukainen kirjoitti:Missä mittakaavoissa hyökkäyksissä liikutaan? onko tuhansia ukkoja liikkeellä teillä?
Itse olen zeta maailmassa kun ei etaan mahtunut enää.. Onko joku suoja- aika tässä pelissä, vai käykö jo illalla kOpelösti?
Tosin velipojan satamaan purjehti eilen kolme sotalaivaa naapurisaarelta, vaikka mitään sen suurempaa syytä ei ollutkaan, ja jäivät pitämään vahtia sinne
Skoda Octavia TDI
Hmm... Eikös se mee siitä kun klikkaat sitä nimeä siitä viestistä?XciD kirjoitti:Miten tuossa voi 'etsiä' vihun joka on höökinyt sua kohtaan. lonox from Sparta myllytti mua ja pölli mun resurssit.. Tekis mieli kostaa.....
Nyt olis alliance perustettu
[OCF] OCF-Support
Members: 1
Short description: Alliance of members in Opel Club Finland and others who have interested of cars
Placement: 0 (0)
Alliance page: http://www.opelclubfinland.fi
Alliance´s free diplomacy points: 4
Your rank: Leader, General, Diplomat, Home Secretary
Laittakaa lähetystö pystyyn niin pääsette mukaan.
E: Tuntuu viini maistuvan pojille
Skoda Octavia TDI
Milläs helvetillä nuo kuljetuslaivat saa liikkeelle? Trading post ja trading port löytyy sekä kuljetusaluksia on 3. Mutta sitte tuolla trading portissa lukee että yhtään alusta ei oo rekisteröity "port masterille". Pitääkö nuo alukset johonki muka rekisteröidäki? Vitun värkkäystä, tulikin kehuttua tuota pikku säätämistä... 
Eihän tässä pelissä ole mitään tolkkua. Mikä ihme tuossa on päämääränä, kun muiden kaupunkeja ei voi vallata.
Taidan siirtyä takaisin Travianin pariin. Sim City löytyy koneelta tarvittaessa.
Ihan hauskalta pelitä vaikutti aluksi, mutta ei kyllä vaan jaksa kasvatella tuota kaupunkia ilman päämäärää.
Kaupankäyntikin on omituista, kun resursseja pitää hankkia foorumin kautta ja alempitasoiset pelaajat voivat kusettaa. Over and out.