vetukka 2.0i -89 ei kat malli
vetukka 2.0i -89 ei kat malli
noniin.. nyt on sierra vaihdettu vetukkaan. 2 litranen ruikkija. pohja ja palkit hyvässä kuosissa. kaipaa vain massaa.. ja olen tökkiny ties millasen kangen kanssa eikä mistään mennyt läpi. takaovien alareunassa pientä kukkaa ja takaluukussa... muuten ihan ok kuosissa. mutta.. asiaan... miten ton c2one:n alakerta kestää. otin ihan tietoisesti tuon vaihdossa vaikka tuo kuolaa öljyä minkä kerkee... ja kansipahvin välistä niinkuin myös venakannen välistä sekä välikannen tiivisteestä. tuo ei minua sikäli haittaa. koneeseen on halvat osat ja helppo laittaa. olen myös miettiny jos ostaa toisen käytetyn samanlaisen koneen ja laittaa sen sitte viimesen päälle alakertaa myöten kuntoon. kumpi sitten on järkevämpää....? vanhasta autosta kuitenkin kyse. tuohan on katiton malli. mutta sitten toinen. tuo lisäilmaventtiili/millä nimellä sitä sitten tunnettekin, on ilmeisesti aikansa elänyt (mittarissa 377tkm
) ja tyhjäkäynti seilaa aika lailla... vai johtuuko ilmeisesti kuitenkin muusta vai onko teillä muita mielipiteitä asiasta? kiitos :DD
En usko että tarttee noilla kilsoilla tehä alakerralle vielä mitään, ei muuta kun kansipahvi+venakopan tiiviste uusiksi. Välikannen ja kannen väliinhän ei tiivistettä edes tule, vaan sen tiivistää liimalla. Ei muuta kun kansi irti, käyttää sen koneistamolla ja uudet tiivisteet niin eiköhän tuolla vielä parisataa rullaile helposti lisää. Öljypohjan tiiviste tihkuu kans melko varmasti, eli sen uusii kans. Tiivisteitä saa vielä Opelilta, eikä käy edes lompsan päälle. Samalla menee sitten jakoremmi+vesipumppu jos ei aivan äsken ole laitettu, kampiakselin hihnapyörä kannattaa samalla kattoa. Järkevämpää minusta tehdä kansiremppa tuohon kuin ostaa käytetty kone ja rempata se täysin, etenkin taloudellisesti... Toisaalta jos tuntuu että on ylimäärästä aikaa ja innostusta alkaa remppaamaan niin mikäs siinä. Itse harkitsisin samalla turbottamista jos käytetyn koneen ostat ja kunnostat sen...
Mielipide on kuin persereikä. Meillä kaikilla on sellainen, ja meistä kaikista toisen sellainen haisee pahalta.
Re: vetukka 2.0i -89 ei kat malli
ilmamäärämittari auki ja siirrät liukukäpälää uuteen kohtaan.makemu kirjoitti: lisäilmaventtiili/millä nimellä sitä sitten tunnettekin, on ilmeisesti aikansa elänyt (mittarissa 377tkm) ja tyhjäkäynti seilaa aika lailla... vai johtuuko ilmeisesti kuitenkin muusta
käpälä on kuitenkin hangannut sen hiilipinnan puhki.
Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.