viiksi räppää pitkiä päälle ja pois, keljuttaa ajella toisten perässä kun pitkät vilkkuu
taitaa olla kulunut tms. mutta olisko vinkkejä korjaukseen/kunnostukseen
mitähän vaihto maksaa
onnistuuko tekemällä ihan itte
veemäinen vilkunviiksi vectra b
veemäinen vilkunviiksi vectra b
Astra J Sports Tourer 1.4
Joo kulunu on, itse vaihoin omaan Fastraan tuossa muutama kuukausi sitten tuon viiksen ja ainakin siinä se oli pikku homma. Vanha pois ja uus tilalle, siinä oli semmone klipsi juttu. Eli eikun joko Opel liikkeestä tai jostain varaosa liikkeestä hakemaan uusi. Itse hain kyllä romuttamolta, mutta uusi se oli silti. Itsellä makso sen 30e, mutta jos on esim. vak.nop.säädintä sun muuta nii hinta voi noussa jonkin verran. Vanhempien entiseen A zaffeen makso vissiin oliko se 60e sillo aikoinaan tuo viiksi uutena.
Niin ja korjaamaan en lähtis ite, kun ei ole niin suurista summista kyse kuitenkaan. Ellet sitte tykkää räpeltää, ni miksei sitä voisi kokeilla.
Niin ja korjaamaan en lähtis ite, kun ei ole niin suurista summista kyse kuitenkaan. Ellet sitte tykkää räpeltää, ni miksei sitä voisi kokeilla.
EX : Frontera B, Omega B MV6, 2.5DTI & 2x 2.0 8v, Astra F, Kadett D, Vectra B2
-
Riisikippo
- Minut on bannattu!
B Vasen viiksi (vilkut/valovaihto, ei vakionopeuss). . . . 48-8395 14.90 ???
B Vasen viiksi 14napa (vilkut/valovaihto, vakionopeussäät) 48-8587 49.90 ???
Motonetin hinnat, ilman vakkaria ja vakkarilla.. ei ole kallista ostaa uusi, ja toimii taas.. helppo vaihtaa itse, ratin muovit irti ja viiksi lähtee irti sen jälkeen helposti..
Motonetin hinnat, ilman vakkaria ja vakkarilla.. ei ole kallista ostaa uusi, ja toimii taas.. helppo vaihtaa itse, ratin muovit irti ja viiksi lähtee irti sen jälkeen helposti..
Motonetin hintoja:
MONITOIMIKATKAISIJA "VIIKSI" OPEL VECTRA-B 96--02
Ratin alla olevat ns. "Viiksikytkimet"
Ohjauspylvään kuoret irti (2 ruuvia ratin takana ja muutama alapuolella), viiksi on kiinni klipseillä. Liittimet irti ja uusi tilalle.
E:olinpa hidas kirjoittamaan...
MONITOIMIKATKAISIJA "VIIKSI" OPEL VECTRA-B 96--02
Ratin alla olevat ns. "Viiksikytkimet"
Ohjauspylvään kuoret irti (2 ruuvia ratin takana ja muutama alapuolella), viiksi on kiinni klipseillä. Liittimet irti ja uusi tilalle.
E:olinpa hidas kirjoittamaan...
Ascona C x2: GL 20NE ja LS "Sprint" C20XE
Astra H Wagon Ultimate Z16XER
Vectran italianserkku
Astra K Sports tourer B14XFT
Astra H Wagon Ultimate Z16XER
Vectran italianserkku
Astra K Sports tourer B14XFT