maavarat
tarvitsen
maavarasta tietoa ku ajelen paljon metsäautoteillä,näyttäisi menevän vielä matalampaan kuin astra vm-92,ja maasturiin ei ole rahhoo !
vähän ihmettelen ku toiset vielä madaltaa. . . .? muutenkin jo em. mallit riippaperseitä !
kiitoksia vastauksista !
vähän ihmettelen ku toiset vielä madaltaa. . . .? muutenkin jo em. mallit riippaperseitä !
kiitoksia vastauksista !
Mökille mars.
Kyllä minä molemmille mökeille pääsen pihaan asti ja molemmilla autoilla.
Zafira on alkuperäinen ja Calissa on H&R:n siniset jouset. Jotain -30mm? Otteessa lukee jotta 330mm kaaresta akselin keskelle.
Näin lumisilla keleillä toki on vähän huonompaa, jos saisi Zafirasta luistoneston pois niin tulisi paremmin takaisin ylös.
Zafira on alkuperäinen ja Calissa on H&R:n siniset jouset. Jotain -30mm? Otteessa lukee jotta 330mm kaaresta akselin keskelle.
Näin lumisilla keleillä toki on vähän huonompaa, jos saisi Zafirasta luistoneston pois niin tulisi paremmin takaisin ylös.
Calibra 16v
Vivaro(rellu) 2.5 CDTI
Vivaro(rellu) 2.5 CDTI
no jaa
mulla on mökki tuolla juukan tienoolla,siel on lunta aika lailla,maasturi kai se pitäs olla,kyllä nää -ha on tarkoitettu valtateille !
olen muuten uusi näillä palstoilla,vähän takertelee vielä tää homma.
olen muuten uusi näillä palstoilla,vähän takertelee vielä tää homma.
Re: no joo
eipä sillä Xantialla saa ajaa kuin hätätilassa jousitus yläasennossa, olikohan jotain 20 km/h, manuaalin mukaan siis, Ainakin -96 mallissa oli näin . Muuten oli mukava auto.tmtopel kirjoitti:-92 astrassa maavaraa on 14 cm,ja tarkkana saapi olla,kus perkele ku uskaltas ostaa citroen xantian,olis varaa säädellä korkeutta,mut olen vielä täysijärkisten kirjoissa...!
- Astra J 1.4 turbo -11
- Astra GTC Cosmo -05
- Vectra GTS 2.0 turbo -04
- Astra 2.2 Sport -00
- Astra GTC Cosmo -05
- Vectra GTS 2.0 turbo -04
- Astra 2.2 Sport -00