Dumbass! Valot on automaattisesti päällä. Eiku se ajeli mun perässä ja pois kääntyessä vilkutti. Näin on meilläpäin tapana moikata tuttuja, en tiedä miten Jämsässä sitten...Riisikippo kirjoitti:olikos valot päällä?mimmix kirjoitti:Vihree B Corsa vilkutti valoja mulle Jämsässä? (olin Stilolla)![]()
![]()
Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
then always be a unicorn
Kyllä tolleen tuli pienempänä "moikkailtua" takaa päin, ehkä joskus vähä nykyäänkin. Ennen vanhaan se tarkotti, et mennään torille. En oo ihan varma mihin nykyään mennään jos joku räpsyttelee... Torin paikalla ku on linkkiasema.
Jos nyt vielä enemmän vejettäs ohi topicin, niin mitäs mimmix täällä päin on pyöriny?
Ei sillä etteikö sais, aattelin vaan ku et tullu mua moikkaamaan..
Jos nyt vielä enemmän vejettäs ohi topicin, niin mitäs mimmix täällä päin on pyöriny?
Ohikulkumatkallaone kirjoitti:Jos nyt vielä enemmän vejettäs ohi topicin, niin mitäs mimmix täällä päin on pyöriny?
Always be yourself
then always be a unicorn
then always be a unicorn
tulihan nuita ooppeleita bongailtua useampikin. oulun keskustassa vihreä farmari b vectra, clubin tarra lasissa...h-pudas- oulu välillä tuli vastaan HAN-1 bomega, ja porrasperänen vähän laiteltu b-vectra jonka myös myöhemmin bongasin kemin seudulla. 
Astra H -05 wagon 1,6
Vectra C -04 2.0 Tbo
Kadett c -77 1,2s
Vectra C -04 2.0 Tbo
Kadett c -77 1,2s
Se on siellä seisonut useammankin hetken. Omistaja asuu ilmeisesti siinä... Se Manta uppee...jezze kirjoitti:Helsingissä rokki Mäkin takana keltanen A-Manta mustapohjasilla kilvillä. Hieno oli
~~~~~~~~~~~~~~~ Chevrolet Cruze 1.6 LT 2012 & Chevrolet Aveo 1.2 LS 2011 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~ Grand Master Rekkaribongari 1-999 08/2005 - 02/2010 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~ Grand Master Rekkaribongari 1-999 08/2005 - 02/2010 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Se olin varmaan minä tuon farkun ratissastar´a kirjoitti:tulihan nuita ooppeleita bongailtua useampikin. oulun keskustassa vihreä farmari b vectra, clubin tarra lasissa...h-pudas- oulu välillä tuli vastaan HAN-1 bomega, ja porrasperänen vähän laiteltu b-vectra jonka myös myöhemmin bongasin kemin seudulla.
If opportunity doesn't knock, build a door. -Milton Berle