Kysymys ens vuoden jäsenmaksun maksamisesta
Kysymys ens vuoden jäsenmaksun maksamisesta
Ongelman nimi on etten pääse tonne "jäsenalueelle" kun ei ole oikeuksia vielä. Olen siis toiminut sähköpostissa saamieni ohjeiden mukaisesti ja lähettänyt sähköpostia sinne julkaisuvastaavalle jo hyvän aikaa sitten. Ei ole vain kuulunut sitä logoa vielä tonne nimimerkin alle että pääsisi alueelle ja sais tiedon ton jäsenmaksun maksamisesta. Vai pitääkö vielä vaan oottaa?
Vectra 1.6 16v vm-98 käyttöritsa
Kadett 2.0gsi cabrio vm-90 "talvilevolla"
Kadett 2.0gsi cabrio vm-90 "talvilevolla"
-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

"Uusille jäsenhakemuksen lähettäneille lähetetään viitteellinen jäsenmaksulomake ilmoittamaanne sähköpostiosoitteeseen, jolla jäsenmaksu 20€ sekä liittymismaksu 5€, yhteensä 25€ on maksettava mailissa mainittuun eräpäivään mennessä laskussa olevalla viitenumerolla.
Tähän voi mennä aikaa useita viikkoja, mutta kyllä se lasku sieltä tulee, kun maltaa odotella...
Tämä tietenkin edellyttää toimivaa sähköpostia, johon lasku lähetetään."
Ihte käsitin, että mun pitäis odottaa tuota maksulomaketta (laskua) sähköpostiini. Tuon saatuani vasta maksaisin tarvittavat maksut.
Vai olenko ymmärtänyt väärin?!
Laitoin Kekelle mailia joskus viime viikolla, enkä vielä ole ressanut tuon laskun saamisen kanssa.
Odotanhan kuitenkin tuota laskua?!
Tähän voi mennä aikaa useita viikkoja, mutta kyllä se lasku sieltä tulee, kun maltaa odotella...
Tämä tietenkin edellyttää toimivaa sähköpostia, johon lasku lähetetään."
Ihte käsitin, että mun pitäis odottaa tuota maksulomaketta (laskua) sähköpostiini. Tuon saatuani vasta maksaisin tarvittavat maksut.
Vai olenko ymmärtänyt väärin?!
Laitoin Kekelle mailia joskus viime viikolla, enkä vielä ole ressanut tuon laskun saamisen kanssa.
Odotanhan kuitenkin tuota laskua?!
-
EVO-500
- OCF Yhteyshenkilö

- Viesti:
Terve!
Eli tosissaan jo kerhon jäseninä olevat saavat jäsenoikeudet foorumille, kunhan Ari ehtii niitä päivittää.
Jäsenille lähetetään lähipäivinä uusin kerholehti OpelFan 3/2007 ja sen mukana seuraa lasku, jolla ja jonka ohjeiden mukaan ensivuoden jäsenmaksu suoritetaan.
He, jotka ovat lähettäneet minulle jäseneksi haku kaavakkeen niin heistä valtaosalle on jo vastattu ja maksettuaan jäsenmaksun niin jäsenyys astuu voimaan vuoden alusta.
Heille, joille en ole vielä laskuja sähköpostilla lähettänyt niin lähetän todennäköisesti joulun välipäivinä viimeistään.
Uusimmille kerhon jäsenille lähtee tämän kerholehden mukana myös jäsenkortit.
Mikäli on jäsenyyteen liittyvää kysyttävää niin minulle voi laittaa privaa tai mailia asiasta...
Kerhoterveisin:K.Vilen/OCF Secretary
Eli tosissaan jo kerhon jäseninä olevat saavat jäsenoikeudet foorumille, kunhan Ari ehtii niitä päivittää.
Jäsenille lähetetään lähipäivinä uusin kerholehti OpelFan 3/2007 ja sen mukana seuraa lasku, jolla ja jonka ohjeiden mukaan ensivuoden jäsenmaksu suoritetaan.
He, jotka ovat lähettäneet minulle jäseneksi haku kaavakkeen niin heistä valtaosalle on jo vastattu ja maksettuaan jäsenmaksun niin jäsenyys astuu voimaan vuoden alusta.
Heille, joille en ole vielä laskuja sähköpostilla lähettänyt niin lähetän todennäköisesti joulun välipäivinä viimeistään.
Uusimmille kerhon jäsenille lähtee tämän kerholehden mukana myös jäsenkortit.
Mikäli on jäsenyyteen liittyvää kysyttävää niin minulle voi laittaa privaa tai mailia asiasta...
Kerhoterveisin:K.Vilen/OCF Secretary
Minkähän takia en pääse "jäsenalueelle" minäkään?! Maksoin jäsen maksun pari päivää myöhässä ja maksoin sitten samalla sen 5€, kun niin oli sovittu. Mutta eipä näköjään sitä jäsenyyttä herunu, vaikka tein niin kun oli sovittu. Toivottavasti hoitus hommat sovitusti myös toisessa päässä.
E: tai sitten rahat takasin, kun ei tule rahalle vastinetta.
E: tai sitten rahat takasin, kun ei tule rahalle vastinetta.
Seat Leon TS 1.8T
Caddy mk1 1.9td
Golf III
Caddy mk1 1.9td
Golf III