1998-2001 vuosimallit on täyssinkitettyjä ja 2002-2004 osittain.
Itsellä 2001:nen ja ei pilkkuakaan ruostetta. Monesti jos joku vaihtaa alkuperäiset helmalevikkeet pois, niin voi ilmetä ongelmia, koska tuning-helmat ei todellakaan suojaa pohjaa läheskään yhtä hyvin kuin alkuperäiset - jotka yltävät todella leveästi alustaan asti ja suojaavat paskalta sekä suolalta. Katsastuksen yhteydessä tsekkasin pohjan ja näytti tosi hyvältä. Joten ei ainkaan minulla ole ollut ruosteongelmia.
Minulla uudesta ollut vm.99 sedan ja ajettu 465000 km.
Alkaa ruostetta oleman vähän siellä sun täällä.
Melko uutena alkoi ruskettumaan takakontin luukun takaikkunan puoleisten kulmien saumakohdat molemmilta puolilta.
j-tec kirjoitti:1998-2001 vuosimallit on täyssinkitettyjä ja 2002-2004 osittain.
Joo tuon täyssinkityn korin huomas 1998 astran kaarissa.... Ei ruostu Sama oli -98 passatti, ei ruostu, mutta silti katto ruosteessa
Tehtaan tietoahan tuo on...
Ehkä sinulle on tullut suojausaineen loput jämät, pruipannut vähän heikommin, ei kaikkia voi onnistaa. Toki itse pesen auton 2 kertaa viikossa, lähinnä huuhtelen 200b paineella. Sitten pari kertaa kk pesen autonpesuaineella ja pari kolme kertaa vuodessa vahaan. Ehkäpä tässä vinkkejä ruosteen poissa pysymiseen...