Kume kirjoitti:Prkl kun noi työt haittaa harrastuksia Mut vois iltapäivällä käydä ainakin varikkoalueella palloilemassa . Meinasitteko mika siellä käydä? Jos meette niin rimpautelkaa Mehtään ei kyl kerkiä seisomaan
Vai ei muka mehtään keretty hyvä vaan et kerettiin sielt pois ennen pimeetä
Niin ja tulihan siellä kaverilla historiikin voitto ja tietysti auto oli kadett c gt/e
Kume kirjoitti:Prkl kun noi työt haittaa harrastuksia Mut vois iltapäivällä käydä ainakin varikkoalueella palloilemassa . Meinasitteko mika siellä käydä? Jos meette niin rimpautelkaa Mehtään ei kyl kerkiä seisomaan
Vai ei muka mehtään keretty hyvä vaan et kerettiin sielt pois ennen pimeetä
Niin ja tulihan siellä kaverilla hirtoriikin voitto ja tietysti auto oli kadett c gt/e
No näin siinä pääsi sitten käymään x) Piru että olis töissä väsyttänyt hyvin mut nyt ei taas väsytä yhtään Ja se historiikin voitto meni kyl juuri oikeaan osoitteeseen Mulla on pari videoa tossa puhelimessa niin pitää ne lisäillä täs päivällä jahka herää
Laama kirjoitti:Mikä on hirtoriikki? sori oon humalassa mut kwerrokaa mulle sillri jookosta kookosta :I)
Laamalla taitaa olla hyvä kooma xD Eli historiikilla tarkoitetaan noiden vanhemman rallikaluston sarjaa johon juuri kuuluu esim Kadett c gt/e. Ikärajaa tohon en muista mut juttua löytyy netistä.
Volvo V90 D4 business momentum -17
Opel Insignia GrandSport -18
Opel Astra K 1.6T -18
Ford Transit Custom -16
Kadett E Modena flash -88
No mitä vittua mä oon taas selittäny kyllähä mä nyt historiikin tiiän, mut tosiaa sellasta muistelen et luin moneen kertaan hirtoriikki ja kelasi iha et mikä vittu se on joopa "kännissä on kiva olla, juoda ja oksentaa, kännissä kelliä kerrassaan ja hulluna koheltaa" (c) Sepi Kumpulainen
ryynanen kirjoitti:millon lie seuraava miittinki...ni vois tulokaskin tulla kuvioihin?
Juu elikkäs 6.4 sunnuntaina näyttäsi olevan seuraava miitti, kun joka kuun ensimmäisenä sunnuntaina niitä ollaan pyritty pitämään Paikkana toimii tällä hetkellä toi ruotsalaisen mikan talli tuossa 3,5 km ennen siilinjärveä iisalmesta päin tultaessa oikealla. Siinä lukee automyynti tms ja vanha autopurkaamo on siellä. Luvassa seuraavan kerran varmaan on sit se saksan evo-miitin katsominen jos saadaan vain katsomisvälineet paikalle Tervetuloa vaan uutenakin paikalle, mukava olisi päästä näkemään tuo astrasi livenä
Volvo V90 D4 business momentum -17
Opel Insignia GrandSport -18
Opel Astra K 1.6T -18
Ford Transit Custom -16
Kadett E Modena flash -88
mika kyllä tää tästä... nyt oon lopettanut sekaantumisen yhtään keneenkään varattuun naiseen.... Mutta eilen oli hauskaa... http://www.avekmedia.com/subaru/
Hirveetä vandalismia se valtteriki harrastaa Ens viikonloppuna pitäisi itsekkin selvitä miittiin asti, ainaki lomien puolesta, muusta ei sit mennäkkään takuuseen, mut yritetään kovasti.