Vectra A. myyty,voi poistaa
Elä elä maalaa kato ne kaffat auton väriseksi samalla kun tuon takakontin lipankin, tullee viksu! Heti on semmonen matalemman olonen tuo kylykilinja autossa, kahto vaikka nuita minun auton kuvia intterwebistä nii huomaat! Listat on parempi mustana, jotenki on mölön näkönen iliman tai sitte korinvärisillä listoilla. Soppelisti vähän katkasee sitä kylykilinjaa ne listat siinä.
Mielipide on kuin persereikä. Meillä kaikilla on sellainen, ja meistä kaikista toisen sellainen haisee pahalta.
juu ei ollu pahan näköset valssit, mulla saattas olla ylimääräset ovenkahvat jos haluu kokeillaKaddu87 kirjoitti:Dodii maskista maalasin ooppelin logon mustaksi ja kaverilta alle BBS:n vanteet. Koko on 7x15 ET24Itelle pitäs melekee samanlaiset hommata, on meinaan hiton hyvännäkönen nyt
vielä lisä madallusta nii ois just kohdallaa. pitää laittaa kuvaa ku auto puhtaampi
Bmw e61 msport
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut
Powered by BMW
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut
Joo,päivitellää,jotain,taas.Nuo,16",tuleepi,alle,kun,kumit,tällä,viikolla,saapuu.Pitää,laittaa,paperit,taas,heiluu.
ei,nuo,17"oikein,kyytin,puolesta,iske!!no,uudet,gummit195/45-16nii,tuskin,ne,paranee
ei,sit,ihmetellä,sekavaa,tekstiä.ei,toimi,välilyönti
nii,ja,listat,lähtee,ku,jaksa,katella,enää,niitä
ei,sit,ihmetellä,sekavaa,tekstiä.ei,toimi,välilyönti
nii,ja,listat,lähtee,ku,jaksa,katella,enää,niitä
Mun mielestä myös parempi listojen kanssa. A-Veccu näyttää matalammalta ja pidemmältä listojen kanssa kuin ilman ja omaan silmään paremmalta. Ja sopii hyvin puskurin mustan osan kanssa myös.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
No millä nuo voisi käsitellä ku keräävät kaiken paskan(pinta jotenki kumimainen)
ja ei sitte millää puhdistu!pitäs kokeilla maalata sillä dinitrolin puskurimaalilla jos sitä on vielä olemassa. Sais ne renkaat kuitenki nyt niin näkis vähän suuntaa paljonko saa puottaa autoa. Ei tuolla autolla enää arvoa ole nii sama tehdä vaikka kunnon rönttä