jom:in alustasarja B veccuun? jelppiä jelppiä!!
Jos joku on tilailemassa tuolta, niin voisin ottaa yhen sarjan samaan tilaukseen. Kumminkin menee mulla jotain vituiks tossa tilauksessa! Vai vaikuttaakohan se mitenkään kuluihin?
Eikö tässä sarjassa olekkin iskarit ja jouset?
www.jom.de/GT_Cupline_Fahrwerke-100-311.html
C Kadett 2.0E
B Ascona 2.0E
Dart ´66
B Ascona 2.0E
Dart ´66
On mutta tuo ei passaa farkkuun. Ei se tilaus hankala ole, babelfishillä vaikka käännät niin onnistuu.hapa11 kirjoitti:Jos joku on tilailemassa tuolta, niin voisin ottaa yhen sarjan samaan tilaukseen. Kumminkin menee mulla jotain vituiks tossa tilauksessa! Vai vaikuttaakohan se mitenkään kuluihin?
OK luulin et just toi ois farkkuun...Kingis_ kirjoitti:On mutta tuo ei passaa farkkuun. Ei se tilaus hankala ole, babelfishillä vaikka käännät niin onnistuu.hapa11 kirjoitti:Jos joku on tilailemassa tuolta, niin voisin ottaa yhen sarjan samaan tilaukseen. Kumminkin menee mulla jotain vituiks tossa tilauksessa! Vai vaikuttaakohan se mitenkään kuluihin?
C Kadett 2.0E
B Ascona 2.0E
Dart ´66
B Ascona 2.0E
Dart ´66
Terve
TIlasin myös itselle http://www.jom.de/Gewindefahrwerke-102-8781.html sarjan. Kiitokset teille kun huomasin ko. sivun. Kaikki lähti siitä, että toisesta etujousesta katkesi pala ja ajattelin jos hommaisi vaikka uudet jouset joka tolppaan mutta tiedättehän miten nälkä kasvaa syödessä eli nyt tilasin lopulta iskarit ja jouset.
Mutta panen infoa kuinka minulla homma toimii.
Eli eilen 17.3.08 tilasin ja maksoin luottokortilla. Lähetin heti perään postia jossa kyselin manuaalien kielestä ja toimitusajasta. Vielä eivät ole virkanneet mitään.
Kuinka muuten luodaan linkki?[/url]
Eli eilen 17.3.08 tilasin ja maksoin luottokortilla. Lähetin heti perään postia jossa kyselin manuaalien kielestä ja toimitusajasta. Vielä eivät ole virkanneet mitään.
Re: Terve
Dodii tänään 18.3.08 tarkistin sähköpostini jossa todettiin että tolpat tulivat tänään hyllyyn jajtrogen kirjoitti:TIlasin myös itselle http://www.jom.de/Gewindefahrwerke-102-8781.html sarjan. Kiitokset teille kun huomasin ko. sivun. Kaikki lähti siitä, että toisesta etujousesta katkesi pala ja ajattelin jos hommaisi vaikka uudet jouset joka tolppaan mutta tiedättehän miten nälkä kasvaa syödessä eli nyt tilasin lopulta iskarit ja jouset.
menevät postiin myöskin tänään tai huomenna.