Eli pitemmän matka-ajon jälkeen esim. liikennevaloihin pysähdyttäessä moottorin häiriövalo syttyy ja tyhjäkäyntikierrokset nousevat n. 1500:n.
Valo ei tämän jälkeen sammu, muuten kuin auto sammuttamalla.
Itse veikkaisin tuon säätimen olevan viallinen, mutta täällä lienee parempaa tietoa ko. asiasta.
Kiitos etukäteen.
Ongelma tyhjäkäynnissä astra 1,6 8v .-98
-
KingFisher
- 'Agila'
-
KingFisher
- 'Agila'
vikakoodit ?
mistäpä noi vikakoodit luetaan astrasta, 1,6 -vm 1992 nelipisteruisku ?
jotenkin vikavalon vilkkumisesta,mut miten ?
ja kun vielä saisi ne SUOMEKSI tulkittua !
jotenkin vikavalon vilkkumisesta,mut miten ?
ja kun vielä saisi ne SUOMEKSI tulkittua !
Mulla oli sama vika ja korjattiin seuraavasti
Hei
Minulla oli vastaava vika. Matka-ajossa ei vikavalo syttynyt koskaan, mutta jos auto oli tyhjäkäynnillä liikennevaloissa, niin valo syttyi aika nopeasti ja kierrokset jäivät noin 2000, mutta tyhjäkäynti ei kuitenkaan seilannut edestakaisin.
Minulla vika oli vuotava imusarjan tiiviste. Tiivisteen vaihtamisen (tuttu vaihtoi) jälkeen on toiminut normaalista. Korjaa ennen katsastusta.
Minulla oli vastaava vika. Matka-ajossa ei vikavalo syttynyt koskaan, mutta jos auto oli tyhjäkäynnillä liikennevaloissa, niin valo syttyi aika nopeasti ja kierrokset jäivät noin 2000, mutta tyhjäkäynti ei kuitenkaan seilannut edestakaisin.
Minulla vika oli vuotava imusarjan tiiviste. Tiivisteen vaihtamisen (tuttu vaihtoi) jälkeen on toiminut normaalista. Korjaa ennen katsastusta.
-
KingFisher
- 'Agila'