ohjeita fk:n angel eyseihin kaivataan (vectra b)

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Jii84
'Senator'
'Senator'

ohjeita fk:n angel eyseihin kaivataan (vectra b)

Viesti Kirjoittaja Jii84 »

eli kyseessä b vectra -96 juu eli kaipaan neuvoja noitten johtojen kanssa kun mukana ei tullu minkäänlaisia ohjeita jos jollain sellaset sattuis olemaan? :roll:
Astra F -94
Jii84
'Senator'
'Senator'

Re: ohjeita fk:n angel eyseihin kaivataan

ei jollain sattuis oleen kuvaa vaikka kuinka on noi johdot kytkeny?
Astra F -94
Markus89
'Senator'
'Senator'

Re: ohjeita fk:n angel eyseihin kaivataan (vectra b)

Viesti Kirjoittaja Markus89 »

Jii84 kirjoitti:eli kyseessä b vectra -96 juu eli kaipaan neuvoja noitten johtojen kanssa kun mukana ei tullu minkäänlaisia ohjeita jos jollain sellaset sattuis olemaan? :roll:
Onko ne b1 vai b2 tarkoitetut enkelit? Itellä on b2 enkelit niin on lappu tallella mikä on mikäkin mutta tiiä onko sama kytkentäkaavio b1 ja b2?
Riisikippo
Minut on bannattu!

Viesti Kirjoittaja Riisikippo »

eikö fk:n valoissa ole valmiita liittimiä? :o
Markus89
'Senator'
'Senator'

Riisikippo kirjoitti:eikö fk:n valoissa ole valmiita liittimiä? :o
On mut b1 ja b2 valoissa erillaiset. ite jouduin b1 laittaa apikoilla kiinni ku ei oo b2 liittimiä :D
Riisikippo
Minut on bannattu!

miks ei osta suoraan b1 tai b2 valoja? kun ne on samanlaiset, liittimet vaan erilaiset, näin ainaki sonareissa, ja ei oo mitään kikkailuja.. :wink:
Markus89
'Senator'
'Senator'

Riisikippo kirjoitti:miks ei osta suoraan b1 tai b2 valoja? kun ne on samanlaiset, liittimet vaan erilaiset, näin ainaki sonareissa, ja ei oo mitään kikkailuja.. :wink:
Ite olin malttamaton ja oli pakko saada enkelit vekkuu (b1) ja nii ostin sit ne b2 enkelit :D ja iha mukavaha se oli vähä touhuta :D Oppi jtn. Ne olis nyt myynnissä jos jtn kiinnostaa.
apache
OCF Member 2015

Viesti Kirjoittaja apache »

siis sulla on B2-vecun angel eyes-valot myynnissä? mietin vain että mulla on omassa B1- vecussa kakkosen valot, kävisköhän noi sun enkelinsilmät mun autoon suoraan? jos käy, voisin ostaa pois
BMW E61 535da M-Sport Milk chocolate 380/728
Seuraa bemun tarinaa sekä mm. teippausvideoita:
Instagramissa -> http://bit.ly/1OsOK8e ja Youtubessa -> http://bit.ly/1Jdr5Kb
Wanhat: Ooppeleita ja Volvoja -> http://bit.ly/1gPE59K
Markus89
'Senator'
'Senator'

apache kirjoitti:siis sulla on B2-vecun angel eyes-valot myynnissä? mietin vain että mulla on omassa B1- vecussa kakkosen valot, kävisköhän noi sun enkelinsilmät mun autoon suoraan? jos käy, voisin ostaa pois
No joo voin myydä. Ei ole kiire päästä niistä pois mut hankin tummapohjaiset valot niin ajattelin että jos joku ostaa nii myyn :) Mut joo tosissaa mulla on b1 vuosmalli -98 vekussa faceliftin fk enkelinsilmät keulalla. Ne menee paikoileen hyvin, mutta liittimet on erillaiset eli itse laitoin apikoilla kiinni ja liittimen päälle tiiviste"liimaa" joka jähmettyy pehmeäksi massaksi vähän niinkuin sikaflexi. Näin johdot eivät irtoa ja kosteus pysyy poissa ja on helppo saada pois. On myös kaava mikä johto menee mihinkin. Jos olet kiinnostunut niin laita yv:tä :)
Jii84
'Senator'
'Senator'

joo eli faceliftin enkelit olis tarkotus laittaa tohon b-1:seen ja ei ollut minkään näkösiä kytkentä ohjeita mukana noissa valoissa niin jos jollain tosiaan olis se kaava kuinka ne johdot tulee niin vois nakata mua yv:llä :P
Astra F -94
Jii84
'Senator'
'Senator'

niin löytyykö niitä ohjeita keneltäkään :lollis:
Astra F -94
Riisikippo
Minut on bannattu!

Mittaamalla taidat saada nopeemmin mitä ootella et jollain ois ne tiedossaan?
Jii84
'Senator'
'Senator'

ei tässä ny mittaamiset auta kun vakio liittemet ei mee noihin valoihin kiinni ja mukana ei tullut minkäänlaisia liittimiä. onko b2 vectrassa neliskanttinen se valojen liitin? :cry:
Astra F -94
Riisikippo
Minut on bannattu!

ainahan ne vakio liittimet voi ottaa pois ja laittaa vaikka apicoilla, eli kyllä se mittaaminen auttaa.. tai vastaavasti ostaa sellaset valot mitkä menee suoraan paikoillee ja on oikeilla liittimillä.
Jii84
'Senator'
'Senator'

Riisikippo kirjoitti:ainahan ne vakio liittimet voi ottaa pois ja laittaa vaikka apicoilla, eli kyllä se mittaaminen auttaa.. tai vastaavasti ostaa sellaset valot mitkä menee suoraan paikoillee ja on oikeilla liittimillä.
ei millää viittis pilata hyviä liittimiä :lol: mut jos joku tietää niin vois kertoa millaset liittimet b2 vectras on vakiona? :roll:
Astra F -94
Vastaa Viestiin