Motonet venttiilivarren tiiviste?
-
yeahrl
- 'Kapitän'

Motonet venttiilivarren tiiviste?
Tarkoitetaanko tolla samaa asiaa kuin venttiilivarren kumit. Täytyisi käydä ostamassa sellaiset että tulisi ostettua oikeat. Onko minkä laatuiset?
-
ipa
- 'Diplomat'

-
TJT
- 'Diplomat'

Itseasiassa useamman yläpään tiivistesarjan ohc koneeseen ostaneena voin sanoa ettei kovin usein välttämättä edes sisällä.ipa kirjoitti: ps. yläpuolen tiiviste sarja sisältää yleensä myös nuo kumet.
Viidestä sarjasta muistaakseni yhdessä tuli gummit mukana.
Kaikki sarjat olivat GM orggiksia...
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
-
röpönikkari
- 'Admiral'

-
JJunior
- 'Diplomat'

-
glo
- 'Senator'

-
yeahrl
- 'Kapitän'

-
JJunior
- 'Diplomat'

Ihan normi tarvike merkkejä ne on motonetissäkin mitä muualla. Ilmeisesti johkin ecotecciin olet vaihtamassa niitä kumeja, jos kerran pomppivat pois. Ohjureihin jos saa tehtyä kierteet niin pysyvät varmaan paikallaan. Itse olen ne liimalla laittanut ja onhan nuo pysyneet.
Suosittelevat noissa käyttämään originel kumeja, vihreitä ne mulle on aina myyneet. Olevinaan kestävät paremmin. Onhan ne vähän kalliimmat kuin tarvikkeet.
Suosittelevat noissa käyttämään originel kumeja, vihreitä ne mulle on aina myyneet. Olevinaan kestävät paremmin. Onhan ne vähän kalliimmat kuin tarvikkeet.
2.0t Re85