Onko kellään käynyt vastaavaa vai onko antaa hyviä vinkkejä.
Laitoin signum 2.0T:hen BSR:n ohjelmaa sisään, olen tehnyt sen useitakertoja mutta jokin nyt kusi.
Softan päivitys tyssäsi kokonaan ja nyt auto ei tee mitään yritin laittaa softaa uudestaan ja ei onnistu, Meinasin viedä auton huoltoon tiistaina että laittavat/tilaavat uuden yksikön vai onko mitään tehtävissä enään kotikonstein.
latasin BSR:n sivuilta uuden softankin mutta yksikkö ei ota sitä sisään.
Tiedän tiedän mutta pitäkää älyvapaat kommentit omana tietona, ei tartte lyödä lyötyä,
kyl myytenki on ky...pä ottassa ja iso.
Osaako joku pelotella hiukan hinnalla?
Moottorinohjaus error
Boksi kun kerran muutenkin todennäköisesti susi, niin ottaisin auki ja katsoisin minkä tyyppiselle piirille softa tallennetaan.
Hyvällä todennäköisyydellä tyhjiä chippejä löytyy muutamalla eurolla elektroniikkaliikkeistä.
Eipä tartte aina edes tehdä itse mitään vituralleen.
Samalla tavalla voi tietokoneen bios päivitys tai kännykän firmispäivitys mennä metsään.
Hyvällä todennäköisyydellä tyhjiä chippejä löytyy muutamalla eurolla elektroniikkaliikkeistä.
Eipä tartte aina edes tehdä itse mitään vituralleen.
Samalla tavalla voi tietokoneen bios päivitys tai kännykän firmispäivitys mennä metsään.
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
-
röpönikkari
- 'Admiral'