B1 Vectran ovilistat
-
-Petsku-
- OCF Member 2016
- Viesti:
B1 Vectran ovilistat
Mites noi B1 Vectran ovilistat on kiinni? On päässy kuskinpuolen takaoven lista vähän irti etuosastaan ja se vääntyy aina kun takaoven aukaisee ja etuovi on kiinni.
Re: B1 Vectran ovilistat
Mulla on sama projekti odottamassa. Lista irvistää kummastakin päästä. Sen verran oon tutkinut, että se muovilista on kiinni peltilistassa joka taas on kahdella nailontapilla itse ovessa. Kun se peltilista käyristyy niin ei sitä koko listaa saa enää paikalla ollessa suoristettua. Yritin suoristaa eri keinoilla mutta tuloksena vain se tappi murtui. Täytyy siis irrottaa ovipaneeli, työntää ne tapit ulos ja sitten varovasti repiä koko lista pois. On kyllä aika lujasti oveen kiinnittynyt se listan kaksipuoleinen teippi. Sitten se pelti ja itse muovilista suoraks, sikafleksiä avuks ja tapeilla takaisin paikoilleen.-Petsku- kirjoitti:Mites noi B1 Vectran ovilistat on kiinni? On päässy kuskinpuolen takaoven lista vähän irti etuosastaan ja se vääntyy aina kun takaoven aukaisee ja etuovi on kiinni.
Mä kokeilin kuumailmapuhaltimella lista paikallaan,,No ei tuntunut onnistuvan.
Katkaisin sit vaan listan mattoveitsellä kohdasta josta alkaa taittumaan,on se nyt ainakin siistimpi kuin repsottava lista eikä raavi maalipintaa toisesta ovesta.
On muuten aika yleinen ongelma kunnoita vectroja kattelee..
Katkaisin sit vaan listan mattoveitsellä kohdasta josta alkaa taittumaan,on se nyt ainakin siistimpi kuin repsottava lista eikä raavi maalipintaa toisesta ovesta.
On muuten aika yleinen ongelma kunnoita vectroja kattelee..
C1. Vectra 1.8 GTS
Astra G 1.6 8V
Myyn:2.0 dth moottori osina,myös apulaitteet.
Astra G 1.6 8V
Myyn:2.0 dth moottori osina,myös apulaitteet.
Nyt kun seuraavan kerran vaihdan takaoven listan (uusi odottaa varaston pöydällä), niin leikkaan mattopuukolla pari milliä etureunasta pois. Josko se auttaisi tähän ongelmaan.
Tässä oma teoria listojen kääntymisestä:
Listan ja pellin väliin menee vettä => jäätyy => lista nousee hieman ulospäin => nappaa etuoveen kiinni, kun takaoven avaa.
Tässä oma teoria listojen kääntymisestä:
Listan ja pellin väliin menee vettä => jäätyy => lista nousee hieman ulospäin => nappaa etuoveen kiinni, kun takaoven avaa.
Ascona C x2: GL 20NE ja LS "Sprint" C20XE
Astra H Wagon Ultimate Z16XER
Vectran italianserkku
Astra K Sports tourer B14XFT
Astra H Wagon Ultimate Z16XER
Vectran italianserkku
Astra K Sports tourer B14XFT