Vectra A 2.0i TIC vm.-89"HR-83"
Sorry ot: Mutta minnuu on ihmetyttänyt se seikka kun näitä tuhnailaan, niin kun esim tehdään tuollainen asennus niin ei tuo voi soia niin hyvin kuin ihan kunnon kotelo vai voiko? Kun eikös se kannata tehä sellainen asennus mikä soi parhaiten? 
Opel Omega B X25xe (Rakas rakoperse)
Opel Vectra C2 OPC
Daewoo Evanda
Opel Vectra C2 OPC
Daewoo Evanda
Kontti tehdään uusiksi koska SK:n pojat ei nyt pystyneet parempaan tiukan aikataulun takia:)apusähis kirjoitti:Sorry ot: Mutta minnuu on ihmetyttänyt se seikka kun näitä tuhnailaan, niin kun esim tehdään tuollainen asennus niin ei tuo voi soia niin hyvin kuin ihan kunnon kotelo vai voiko? Kun eikös se kannata tehä sellainen asennus mikä soi parhaiten?
Vectra A 2.0i TIC vm-89 "HR-83"
Opel Vectra B Caravan 2.0 -97
Joo, en sitä sillai tarkottanukkaan.. mutta muistelisin että sillon ku omani laittelin, ni teille tuli sen jälkeen ainakin tuo puskuri.. mutta aivan sama, se vectrahan on jo lihoissa.. Mutta tuo auto on kyllä aivan uskomattoman hieno, nuo valot ja kaikkiHenna83 kirjoitti:öö..onhan tuo puskuri ihan yleisessä myynnissä Joppeseni__Joppe__ kirjoitti:messuillahan tuota kattelin varmaan 5 prommillen humalassa, pirun komea vehje kyllä oli![]()
Ainut mikä minua henkilökohtaisesti sapettaa, että aika pahasti muistutti minun ex. vectraa (korinosien puolesta siis)
Jokainen voi sen ihan itse hankkia omaan autoonsa ilman lupaa kysymättä.
ex.Opel Vectra c20xe -89
ex.Opel vectra 2.0i -89
Omppu 2.5v6 -95
ex.Opel vectra 2.0i -89
Omppu 2.5v6 -95
-
veccuman83
- 'Senator'

Hellan Afterburn valothan nuo on ja lasikuidullahan saa tunnetusti ihmeitä aikaan..__Joppe__ kirjoitti:Joo, en sitä sillai tarkottanukkaan.. mutta muistelisin että sillon ku omani laittelin, ni teille tuli sen jälkeen ainakin tuo puskuri.. mutta aivan sama, se vectrahan on jo lihoissa.. Mutta tuo auto on kyllä aivan uskomattoman hieno, nuo valot ja kaikkiHenna83 kirjoitti:öö..onhan tuo puskuri ihan yleisessä myynnissä Joppeseni__Joppe__ kirjoitti:messuillahan tuota kattelin varmaan 5 prommillen humalassa, pirun komea vehje kyllä oli![]()
Ainut mikä minua henkilökohtaisesti sapettaa, että aika pahasti muistutti minun ex. vectraa (korinosien puolesta siis)
Jokainen voi sen ihan itse hankkia omaan autoonsa ilman lupaa kysymättä.onko miten toteutettu nuo takavalot? aattelin vaan että jos on orkkisvaloihin laitettu nuo rinkulat, niin millä ne on saumattomasti tohon laitettu? ettei vaan saumat rupeis lohkeilemaan.. Onkos nuo valssit hirvosen karin vectrasta?
Vanteet on aavistuksen käytetyt ja kokoa niillä on 20x7 ja jako 4x100 ET42.
Voi aika äkkiä ruveta lohkeilemaan nuo valot..veccuman83 kirjoitti:Hellan Afterburn valothan nuo on ja lasikuidullahan saa tunnetusti ihmeitä aikaan..__Joppe__ kirjoitti:Joo, en sitä sillai tarkottanukkaan.. mutta muistelisin että sillon ku omani laittelin, ni teille tuli sen jälkeen ainakin tuo puskuri.. mutta aivan sama, se vectrahan on jo lihoissa.. Mutta tuo auto on kyllä aivan uskomattoman hieno, nuo valot ja kaikkiHenna83 kirjoitti:öö..onhan tuo puskuri ihan yleisessä myynnissä Joppeseni__Joppe__ kirjoitti:messuillahan tuota kattelin varmaan 5 prommillen humalassa, pirun komea vehje kyllä oli![]()
Jokainen voi sen ihan itse hankkia omaan autoonsa ilman lupaa kysymättä.onko miten toteutettu nuo takavalot? aattelin vaan että jos on orkkisvaloihin laitettu nuo rinkulat, niin millä ne on saumattomasti tohon laitettu? ettei vaan saumat rupeis lohkeilemaan.. Onkos nuo valssit hirvosen karin vectrasta?
ex.Opel Vectra c20xe -89
ex.Opel vectra 2.0i -89
Omppu 2.5v6 -95
ex.Opel vectra 2.0i -89
Omppu 2.5v6 -95
Noniin heti saa paremman kuvan kun on vähän valoa. Vihreätähän siellä oli niinkuin vähän veikkailinkin. Takavalot helvetin hienot. Itse kerran mietin jos laittais noista hellan palikoista omaani myös ja hyvinhän nuo näyttää sopivan. Tuo lasien poisto tuolta c pilarista ei ehkä ole omaan makuuni, mutta toisaalta eipä ole kauheasti vastaavia liikenteessä. Vanteistakin ehkä pieni miinus, mutta toisaalta makuasioista ei sovi kiistellä sanoi mäyräkoira kun muniaan nuoli.

sit se korjataan__Joppe__ kirjoitti:Voi aika äkkiä ruveta lohkeilemaan nuo valot..veccuman83 kirjoitti:Hellan Afterburn valothan nuo on ja lasikuidullahan saa tunnetusti ihmeitä aikaan..__Joppe__ kirjoitti:Joo, en sitä sillai tarkottanukkaan.. mutta muistelisin että sillon ku omani laittelin, ni teille tuli sen jälkeen ainakin tuo puskuri.. mutta aivan sama, se vectrahan on jo lihoissa.. Mutta tuo auto on kyllä aivan uskomattoman hieno, nuo valot ja kaikkiHenna83 kirjoitti:öö..onhan tuo puskuri ihan yleisessä myynnissä Joppeseni__Joppe__ kirjoitti:messuillahan tuota kattelin varmaan 5 prommillen humalassa, pirun komea vehje kyllä oli![]()
Vectra A 2.0i TIC vm-89 "HR-83"
No nyt voi jo arvostella kun on kunnollisia kuvia! Eli väri on loistava valinta! Samoin tykkään tuosta ikkunamuutoksesta.
Vanteista en tykkää. Jotenki Mersumaiset nuo. Jotku "tavallisemmat" vanteet ois nätimmät. Ei enää kromia niihin. Ja takavalot pitäs olla Sierrasta lainatut. 
-Onnellisen Pojan Emäntä Lähti-