pa-painemittari

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
pkh
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja pkh »

Eli minkälaista hydrauliikkaliikkeistä saatavaa painemittaria voi käyttää pa-painemittarina. Sopivuudesta on täällä usein ollut puhetta, mutta ainakaan oululaisissa hydrauliikkaliikkeissä ei tunnu olevan niin paljon yhteistyöhalua että sopiva mittari löytyisi. Siis jos jollain olisi jotain merkkia ja mallia kertoa.
Kiitos.
mfsniper
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja mfsniper »

Itse kävin hakemassa Kojaltekiltä (http://www.kojaltek.fi) Limingantullista. Piti tilata, muttei maksanut aivan mahdottomasti... olisko ollu jotain 20 euron luokkaa. Limingantullissa oli toinenkin liike, josta olis löytyny sopivia, siinä Kärkkäisen ja Starkin välissä Starkin puolella tietä.

Ei kai mittarilla ole niin hirveää väliä, kunhan se kestää polttoainetta (eli sen sisällä oleva kalvo kestää) ja se pystyy mittaamaan vähän suurempiakin paineita kuin se paine, jota olet mittaamassa. Lisäksi letkujen ja liittimien tietenkin täytyy myös kestää polttoainetta ja painetta.
Astra G -98 Hatchback 5D CDX, X20XEV, 165 tkm
Mailman
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Mailman »

Juu,itse kävin kanssa hakemassa hydrauli-alan liikkeestä letkut ja mittarin. Noin 22 euroo maksoi kaikkineen.. Tosin jos vain varaa,niin suosittelen hommaamaan nestetäytetyn mittarin. Saa jopa selvän lukemastakin jos on kovin tärinä alttiissa paikassa. Joku 0-10 barin mittari on ihan hyvä. Mikkelissä ainankin palvelivat mielellään.

Tosin joudun kyllä työnkin puolesta käymään usein siellä,tiedä johtuuko sitten siitä :smile:
Realsanta
OCF Member 2016

Viesti Kirjoittaja Realsanta »

mulla on 0-6bar(vaimennettu) Lakeuden hydrosta noin 17e
Vastaa Viestiin