Opel-wiki sivustolle?

OCF keskustelufoorumiin ja nettisivustoon liittyvä palaute, asiat, ideat, tiedotteet ym.
Alpha
'Diplomat'
'Diplomat'

Opel-wiki sivustolle?

Viesti Kirjoittaja Alpha »

Oliskos mitään ideaa laittaa oma Opel-wiki tänne sivustolle kun tuota nippelitietoa tuntuu olevan pieninä palasina ympäri foorumia. Siihen wikiin saisi sitten tiedot näistä kaikista erikoismalleista, varustelueroista, tekniikasta jne jne. Autowikiin tuskin kukaan niitä haluaa naputella?
BMW F30 330e M-Sport
EX:
BMW E61 535dA M-Sport AJ-Tech
BMW E90 330dA M-Sport Tatech
Astra H OPC Z20LEH EDS
Vectra GTS Z20NET BSR
Astra G Wagon X18XE1
Undertaker
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Undertaker »

Se on vaan että kuka tollasen rakentaisi? Ideanahan tuo on ihan hyvä. Siellä olisi vain se raaka fakta tieto eikä mitään mutua. Mutta toteutus hankalampaa.
MantaGsi
OCF Member 2015

Viesti Kirjoittaja MantaGsi »

Mä olen täältä foorumilta napsinut wordiin ja tallentanu omalle koneelle kaikkein kiinnostavimmat/tarpeellisimmat artikkelit :)
-Hylättyjen Opelien loppusijoituspaikka-
Ascona A/B x3 //Manta B//Rekord E2 x2//Omega B x3//Frontera//Vectra C2 V6
EVO-500
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja EVO-500 »

MantaGsi kirjoitti:Mä olen täältä foorumilta napsinut wordiin ja tallentanu omalle koneelle kaikkein kiinnostavimmat/tarpeellisimmat artikkelit :)
Ei muuta, kuin hyvät ja tarpeelliset dokumentit siistiin muotoon ja Jarnolle tai Villelle niin he laittavat ne tuonne "vinkit ja vihjeet" osioon, mikäli ne katsotaan sellaisiksi, että ne kuuluvat sinne...

T:K.Vilen/OCF Secretary
apusähis
OCF Member 2023
OCF Member 2023

Viesti Kirjoittaja apusähis »

Ei paha idea ollenkaan! :peukku: Ja onhan näitä tekijöitä :wink:
Opel Omega B X25xe (Rakas rakoperse)
Opel Vectra C2 OPC
Daewoo Evanda
itn
'Kadett'
'Kadett'

AutoWiki

Viesti Kirjoittaja itn »

Mielestäni oikea osoite tälle olisi AutoWiki. Kannattaako OCF:n keksiä pyörää uudelleen, ja ylläpitää vastaavaa saittia. Tietysti tarkimman nippelitiedon takia pitää wiki-luokittelun olla kunnossa, ettei siitä tule pelkkä sekalaisen tiedon kaatopaikka. Ainakin perustiedot eli malleista ja niiden eroista ehdottomasti AutoWikiin.
NOesc
OCF Member 2022
OCF Member 2022

Viesti Kirjoittaja NOesc »

Tämä menee menee offtopic mutta voisiko tuonne opel-keskusteluun saada vaikka tiedotteeksi ketjun johon voisi kerätä Opel-tehtaan kuulumisia (uutisia uusista malleista, prototyypeistä, talousuutisia opelilta/GM:ltä, yms)?? -(z)-
1.3OHC -81 / X20XEV -98
I know i dont know the right way..
Vastaa Viestiin