Opeleitten kestävyys?

Keskustelua Opeleista
mehtis
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja mehtis »

itellä oli carina ensimmäiset 1½ vuotta ja hyvin pelas. loppu ajasta alko sitten tulemaan vanhuuden oireita eikä köyhällä ollu varaa korjata. sen vaihoin 323 mazdaan enkä aivan heti toista hanki. auto oli mulla vajaa 2 kuukautta. ekan kerran jätti välille keskelle korpea ilta 8 maissa. 20 kilsaa sivistykseen ja pimeetä ku missäki . ja sillon posahti vetari. no, vetari saatiin vaihettua nii viikko ja jätti taas välille. oli imeny vettä virranjakajaan ja siihen jäätiin. siitä pariviikkoa ja se posahti jonku mummun avensiksen peräkonttiin :lollis:

nyt on ollu muutaman kuukauden ajan astra alla ja hyvin on tähän asti pelannu. joskus pelkääjän puolen lasi ei toimi, liekkö hapettunu joko liitos tai jtn. ruostetta on ja hitsatakki on saanu mutta tekniikaltaan ihan jees, enkä nää mitään syytä ettenkö ooppelia ostas jatkossaki. seuraavaksi ehkä vekkuli? 8)
ASCO 3.0
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja ASCO 3.0 »

ainut syy mix b ascona 3.0 jättäny tien päälle on et taka pyörä irtos kurvatessa huoltsikalle.
joukura
'Agila'

huono ostos

Viesti Kirjoittaja joukura »

Itellä on ollu 3.0 mv6 -99 omppu neljä vuotta ja ainoa huolto on jakopään hihna ja vesipumpun vaihto eli tosi pienillä kuluilla on cruisailtu,ja auton hain SAKSASTA n.60000 ajettuna ja millä varusteilla,navi xenon, automaatti,nahat,BOSEN poppivehkeet,sähköinen takaverho,155kw,18"alut, että silleen!!!!
kekhei
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja kekhei »

96 vectra 1.6 ei mitään sanomista , no keskuslukko, ajettiin 170.000 >
nyt 00 vectra 1.6 ajeltu 145.000... öljyä joutuu lisään vaihtovälillä, ohjurikumit?

ainoa mikä harmittaa on toi jakohihna... se vaihtoväli tuntuu turhan lyhyelle...
via
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja via »

223t ajettu B2 omppu, kaikki pusslat on mun tietääkseni alkuperäisiä. Ollut mulla siis 108t lähtien, ja mä en ole vaihtanut. Tänään oli katsastus eikä ollut edes mitään siihen liittyvää keskusteluakaan. Eli eivät välttämättä ole kulutustavaraa, eikä koiranluut liioin. Alustasta on mun aikana vaihdettu vain takaiskarit jousineen ja jarrupalat, edestä myös levyt.
Vastaa Viestiin