Piispanristillä (siis Kaarinassa) punanen farkku b veccu, taka ikkunassa isolla: Touch of OPEL (tai jtn), muutakin tekstiä lasissa oli, helmoissa "sponssi" mainoksia ja konepellissä joku iso kuva. 4 ulostuloa, taka- ja sivuhelmaaki löyty, monesti oon ennenki tuon bongannu. Spikey on viikon aikana tullu pariinkiin otteeseen bongattua, ja on se Leila vaan niin komia
Ascona B - Manta B - Manta B - Omega B2 - Rekord - Rekord E2 - Vectra A2
Jazz78 kirjoitti:Nätti G-Astra Bertone Jumbossa. Väriltään oli oranssihtava/kullahtava... Vaikea laittaa yhtä tiettyä sävyä. Sopivan matala ja hillitty spoikka.
Sama bongattu pari kertaa jumbon parkkihallissa. Siistin näköinen
Juu, taitaa olla omistaja hommissa Jumbossa? Oli muutamina päivinä samalla suunnalla parkissa.
~~~~~~~~~~~~~~~ Chevrolet Cruze 1.6 LT 2012 & Chevrolet Aveo 1.2 LS 2011 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~ Grand Master Rekkaribongari 1-999 08/2005 - 02/2010 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
lilli67 kirjoitti:kyllä tääl turun suunnilla näitä calikoita tulee vastaan kuin sieniä sateella Tänäänkin bongattu 4 eri väristä calibraa ( punainen, metalli vihreä, tumma lila tai musta, ja maskussa tumman vihreä)
Jep, vihreellä ajelin ehkä minä? Ja ite bongasin oharin levähdyspaikalle (tai mikskä sitä levennystä ny vois sanoa) ilmeisesti lahonneen valkosen calibran
joo se olin mä siellä "levähdyspaikalla kun oli vähän ongelmia vesipumpun kanssa . Piti hakea vettä lisää että pääsi taas matkaa jatkamaan
lilli67 kirjoitti:kyllä tääl turun suunnilla näitä calikoita tulee vastaan kuin sieniä sateella Tänäänkin bongattu 4 eri väristä calibraa ( punainen, metalli vihreä, tumma lila tai musta, ja maskussa tumman vihreä)
Jep, vihreellä ajelin ehkä minä? Ja ite bongasin oharin levähdyspaikalle (tai mikskä sitä levennystä ny vois sanoa) ilmeisesti lahonneen valkosen calibran
joo se olin mä siellä "levähdyspaikalla kun oli vähän ongelmia vesipumpun kanssa . Piti hakea vettä lisää että pääsi taas matkaa jatkamaan
Jaah, vai näin pääs käymää. No nyt tiedetään sit sekin millasella calikalla sä liikut. Morjestellaan jos kohdataan
Tampereella tais tulla vastaan se oranssi chopattu g astra. Valkoset shelby raidat vedetty päälle. Oli gti lehdessäkin joku aika sitten. Vilauksen vaan näin joten en ole varma.
-Kahta en vaihda...toinen on sukka ja toinen on toinen sukka... www.samatsukat.fi