alumiini matot

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
juhis85
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja juhis85 »

Tota onko kellään kokemuksia alumiini matoista?!?!? oon aatellu et ostas tai tekis ite sellaset mut mua askarruttaa et onko ne kuin liukkaat?!?!? ois kiva kuulla kokemuksia.....
Kaikki sopii kun ne pistetään sopiin....
Jari79
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jari79 »

mulla on semmoset ja voi sanoa et puhdistaminen aina imurilla, mut ei ole liukkaat, ei men ainakaan mulla matot mitenkään rullalle.
Olbe
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Olbe »

Viimeviikolla tuli itelleni semmoset leikeltyä... ei kyllä mullakaan jalka luista... puhditaminen on sitten melkein imurilla, ei tarvi taiteilla aina pois jalkatilasta levyä.
tossa on kuva
http://www.sunpoint.net/~oku_79/vectra/13.jpg
Manta-Maniac
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Manta-Maniac »

Jos sattuu olemaan talvisin autossa, niin aina kun kengänpohjassa on lunta, niin on liukkaat, ja jos säilytät autoasi ulkona yön yli, niin aamulla sitten odottaakin luistelurata alumaton päällä.
Itse en aja mantalla talvisin, joten tätä ongelmaa ei ole omien alumattojen kanssa esiintynyt. Puhdistus tapahtuu imurilla, mutta välillä kannattaa matot ottaa ulos ja putsata myös sieltä alta. :cool:
Tico
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Tico »

Ittele tehin tuossa viimeviikolla myös. Lissää juttua löytyy singaturesta.
Q5 Quattro
ipa
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja ipa »

sitten on olemassa sellasta huijaus alumiini mattoa.
"foorumin harmaata" kumimattoa joka ei ole liukas talvella ja on helppo putsata.
saksilla leikattavaa n,5mm paksu ja alapuolelta kitka pintainen. (pysyy paikoillaan)
ps.koetan löytää sen firman nimen,josta sitä mattoa saa halvalla.
edit:eppäs löydykään mistään (mutta se oli jotain 3€/neliö.)

<font size=-1>[ This Message was edited by: ipa on 2003-06-05 20:59 ]</font>
Psycho
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Psycho »

Myös Motonet myy tuota huijausmattoa. Se on tosin kromattua, enkä tiedä kauanko se pinta pysyy hyvänä.
Manta-Maniac
'Senator'
'Senator'

Huijausmatto vaan aina on se huijausmatto, eikä näytä läheskään yhtä hyvältä, vaan lähinnä teiniamispelleilyltä. Esim. TUN-400 on hyvä esimerkki mitä käy alunperin nätille pelille kun sen saa käsiinsä todellinen urpo... (haukkumatta ketään). Siinähän oli juuri nämä feikkialumiinimatot kun se esiteltiin GTI:ssä. Ja läjä muuta naurettavaa "tosi tuningia"....
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja »

On 2003-06-05 09:12, Manta-Maniac wrote:
Huijausmatto vaan aina on se huijausmatto, eikä näytä läheskään yhtä hyvältä, vaan lähinnä teiniamispelleilyltä. Esim. TUN-400 on hyvä esimerkki mitä käy alunperin nätille pelille kun sen saa käsiinsä todellinen urpo... (haukkumatta ketään). Siinähän oli juuri nämä feikkialumiinimatot kun se esiteltiin GTI:ssä. Ja läjä muuta naurettavaa "tosi tuningia"....
eikös alumiinimatot ylipäätään näytä teinipelleilyltä???? Vai mikä ihme sellaisen alumaton pointti oikein mahtaa olla? Ainakaan omasta mielestäni ne on lähinnä typerän näköiset..mutta makuasia tämäkin.. :smile:
kadett2.0i
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja kadett2.0i »

[/quote]

eikös alumiinimatot ylipäätään näytä teinipelleilyltä???? Vai mikä ihme sellaisen alumaton pointti oikein mahtaa olla? Ainakaan omasta mielestäni ne on lähinnä typerän näköiset..mutta makuasia tämäkin.. :smile:
[/quote]
Mun mielestä ne on yksi hienoimmista sisustan muutoksista. Itselleni aion kans kadettiin sellaset vääntää, kunhan löydän jostain 2mm turkkia. On ehkä vähän epäkäytännölliset, mutta tekevät paljon näköä. Vielä jos saisi siniseksi elaksoituna. manta-maniac, oliko se sun musta manta tuolla porin miittingissä? Siinä oli alumatot ja auto oli muutenkin tosi hieno.
Manta-Maniac
'Senator'
'Senator'

Valitettavasti ei ollut... Oma manta on valkoinen.
En päässyt tulemaan, vaikka mieli teki. Kauppakassi c-kadetilla ei kehdannut näyttäytyä, ja manta odottelee tallissa uutta turbo-volvon kytkinasetelmaa, kun vakio ei kestänyt. Kunhan sen saa paikoilleen, on taas iloista ajoa luvassa. Olitko itse paikalla? Millä pelillä?
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja »

Ei hittolainen..mä en kyllä tajuu tuota alumattojen hienoutta! Haetaanko niillä jotakin kilpa-autofiilistä vai mikä se pointti oikein niissä on?
Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen..

<font size=-1>[ This Message was edited by: mä on 2003-06-05 12:57 ]</font>
SorZa
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja SorZa »

Silloin kun itte halusin päästä Vectran
alkuperäisistä karmivan rumista kumimatoista eroon ni päädyin kyllä kangasmattoihin.
mun mielestä asiallisemmat kuin alumatot.
tosin tykkäähän jokku japanilaisista autoistakin :smile:
Kuva
Megaman
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Megaman »

Niinpä,varmaan mukavat noi "alut" esim. syksyllä kun märkää hiekkaa kulkeutuu kengissä kabiiniin...mukavaa rahinaa ja rousketta luvassa? :grin:

Mutta niin harvoin "tuningissa" mukavuus ja ulkonäkö paiskaavat kättä,mitä näin sivustaseuraajana olen pistänyt merkille.
Mutta sellaisia ne harrastukset monasti tuppaa olemaan :wink:
Sakkeus
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sakkeus »

Mitäs kannattaa laittaa tuonne jalkotilaan kun alkaa omat lattiamatot olemaan aika viittä vaille valmiita?

Onko se kangasmatto?
Muovimatto? = helppo hoitoisin?
vai Alumatto ?

Saisiko mielipiteitä ?
Face Your Fears and Live Your Dreams!
Vastaa Viestiin