Nankang NS-2 ?

Auton alustaan liittyvä keskustelu.
Renkaat, vanteet, madaltaminen, jarrut, jne...
Nieminen
'Senator'
'Senator'

Nankang NS-2 ?

Viesti Kirjoittaja Nieminen »

Tarkoituksena olisi tilata rengas onlinesta Nankang NS-2 225/40 R18 92H BSW, TW
Onko kenelläkään kokemuksia näistä Nankangeista?Miten meluiset/kauheat ovat ajaa :D
Niin löytyykö näistä tuota kanttari suojaa kumeista ollenkaan?
Hinta ei ole kyllä paha 343,60e postikuluineen kotiovelle asti 8)

Kiitos kaikille vastanneille etukäteen -(z)-
kumimuumi
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja kumimuumi »

Useampi noita on tuntuvut kehuvan kuin haukkuvan. Hinta-laatusuhde on ainakin kohdallaan. Radalla käydessä alkaa pinta kuoriutua mutta arkisuhailussa varsin menevät kumit.
ruma ascona | mätä volvo | luotettava susuki
00:43 < ShaquaR_> CIH nostaa aina kankea
19:42 <@Keme> nähdä CIH ja kuolla
wenski
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja wenski »

mulla on 500km takana kyseisillä renkailla. on muuten vielä täysin samaa kokoa kuin nuo mitä meinaat tilata.
ei ole mitään pahaa sanottavaa ainakaan vielä. suht hiljaisetkin on. sen näkee sitten kun rengas on kulunut että kuinka äänekkääksi muuttuu.

vannesuojaa noissa renkaiissa ei ole. onko hinta pudonnut tosiaan noi reilusti koska itsellä maksoi renkaat 370€ kyseisestä firmasta.

edit: hintaero selittyykin sillä että mulla on suurempi nopeusluokka noissa renkaissa
dam
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja dam »

On nuo vieläkin hyvät renkaat, ihan mukavat ajella ja hyvin kestäneet kilometrejä.
nyk: E30
ex: Astra Sport 16V '95 & Kadett GSi 16V '88
Kuke
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Kuke »

Mullla oli omegassa kaksi kesää kokoa 225-45-17 ja olivat hiljaiset ja mukavat ajella ne renkaat.Molemmissa sarjoissa mitä mulla oli niin oli se vannesuoja.
ooskari
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja ooskari »

Mulla taitaa olla melkeen samat mitä olet ostamassa. Hyvät on. Viime kesän ajoin ja vieläkin on paljon pintaa. Suosittelen!!!
MME
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja MME »

Täysin samaa mieltä edellisten kanssa. Muutama satakilometriä takana ja ei ainakaan vielä mitään pahaa sanottavaa. Erittäin pyöreäolkainen rengas,ei vetele edes B Omegan alla... :D
*RWD + 6 ZYL*
Nieminen
'Senator'
'Senator'

Taidan laittaa tilauksen vetämään kun noin hyvät renkaat kyseessä on :D 8)
anskuuuu
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja anskuuuu »

Itse olen kanssa samoja tilaamassa, mutta kokoa 215/40/17. Broidin autossa on muutamana kesänä olleet nankangit alla, ja hyvät ovat kuulema olleet, tosin sen revittelyllä gummeja on mennyt parit kesässä, mut..... Se ei liene renkaiden vika.
Vectra B 2.0 Sport -96. MYYDÄÄN!!!
Heiska
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Heiska »

hyvin on pelittäny 215/35/18 rengastuksella..kantavuus just riittää vectraan..onvaan melkonen kivireki. :P
Jartsu
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Jartsu »

anskuuuu kirjoitti:Itse olen kanssa samoja tilaamassa, mutta kokoa 215/40/17. Broidin autossa on muutamana kesänä olleet nankangit alla, ja hyvät ovat kuulema olleet, tosin sen revittelyllä gummeja on mennyt parit kesässä, mut..... Se ei liene renkaiden vika.
Tota kokoa itselle tilasin, tänään pitäs olla toimituspäivän! Toivotaan että renkaat on hintansa veroiset...
opel07
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja opel07 »

Jartsu kirjoitti:
anskuuuu kirjoitti:Itse olen kanssa samoja tilaamassa, mutta kokoa 215/40/17. Broidin autossa on muutamana kesänä olleet nankangit alla, ja hyvät ovat kuulema olleet, tosin sen revittelyllä gummeja on mennyt parit kesässä, mut..... Se ei liene renkaiden vika.
Tota kokoa itselle tilasin, tänään pitäs olla toimituspäivän! Toivotaan että renkaat on hintansa veroiset...
Ite tilasin myös tuota kokoa! :) Torstaina renkaiden pitäis tulla!
Vectra B 2.6 V6 Sport 5d A -01
PJR
OCF Member 2015
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PJR »

Täälläkin löytyy toisesta menopelistä ja hyvin on pelanneet. Vesikelipidoista olen kuullut negatiivista palautetta, mutta en ole moista pidon puutetta itse huomannut.
Nieminen
'Senator'
'Senator'

Heiska kirjoitti:hyvin on pelittäny 215/35/18 rengastuksella..kantavuus just riittää vectraan..onvaan melkonen kivireki. :P
Itselläkin tällä hetkellä Federalin kuluneet 215/35/18 voin sanoa että rengas melu on todella häiritsevä :D toiseksi 8,5" levee vanne eikä kumeissa kanttari suojaa :lol:

No jos nuo 40 sarjan Nangkangit olisi hiljaisemmat...
smppa
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja smppa »

kumimuumi kirjoitti:Radalla käydessä alkaa pinta kuoriutua

Kaks kesää ollut alla 205/45R16, neljä vierailua Ahvenistolla, viimeisimmän käynnin jälkeen alkoi eturenkaista lähteä pieniä paloja reunasta. Pintaa on vielä reilusti jäljellä.

Edit: Niin noissa renkaissa on vannesuoja. Huomenna pitäis tulla 215/45R17 Nankangit toiseen Vectraan...
Ascona C x2: GL 20NE ja LS "Sprint" C20XE
Astra H Wagon Ultimate Z16XER
Vectran italianserkku
Astra K Sports tourer B14XFT
Vastaa Viestiin