Vectra B ja 17" vanteet ET 35
Vectra B ja 17" vanteet ET 35
Edellisestä autosta jäi 7x17" alut, et 35, renkaina 215/40... Mahtaakohan nuo mennä Vectran alle, jossa -40mm alusta??? Et:hän pitäisi kaiketi olla lähinnä 40-4?... Kokeilemallahan se selviää, mutta aattelin nyt täältäkin kysyä, kun testaus mahdollisuus vasta huomenna.
Vectra B 2.0 Sport -96. MYYDÄÄN!!!
Katoitko Vanne- ja rengaskokotaulukosta?
Jos en itse ihan väärin katsonut, niin Vecra B:hen menee 7x17 vanne ET:llä 16-50, joten tuommonen ET35 menee mukisematta.
Jos en itse ihan väärin katsonut, niin Vecra B:hen menee 7x17 vanne ET:llä 16-50, joten tuommonen ET35 menee mukisematta.
"En ole puolesta, enkä vastaan.. pikemminkin päinvastoin."
Oukkidoukki, harmi vaan, kun kissa lähti juuri mummolle asustelemaan, ei pääse goisailee pyörän päällejazari75 kirjoitti:No problem. Mahtuu vielä kissa goisaamaan pyörän päälle![]()
![]()
vakavasti ottaen, on juuri sopiva satsi vectraan -> eli alle vaan.
Vectra B 2.0 Sport -96. MYYDÄÄN!!!
Ja vanteen leveys oli?Kuke kirjoitti:5-45-17 ja et 40 ja raapii takaa kiinnijazari75 kirjoitti:No problem. Mahtuu vielä kissa goisaamaan pyörän päälle![]()
![]()
Ei minulla ollut heikonhätää 215/45-17 satsilla farkussa.(7"leveä - ET tais olla 40) (sport alusta, ok se on vain -20mm)
Kokeilemallahan se parhaiten selviää -> mutta vakaassa uskossa olen, että tuo anskuuuu:n satsi on passeli.
http://www.nettivanne.fi/content.php?page=93
"Oli pimeä, pyysit savuketta - sanoit kai olevasi valokuvamalli. En muista nimeä, en muista osoitetta - sä olit minulle aivan liian kallis" - Gösta
Seittämän ja puol tuumaa.jazari75 kirjoitti:Ja vanteen leveys oli?Kuke kirjoitti:5-45-17 ja et 40 ja raapii takaa kiinnijazari75 kirjoitti:No problem. Mahtuu vielä kissa goisaamaan pyörän päälle![]()
![]()
Ei minulla ollut heikonhätää 215/45-17 satsilla farkussa.(7"leveä - ET tais olla 40) (sport alusta, ok se on vain -20mm)
Kokeilemallahan se parhaiten selviää -> mutta vakaassa uskossa olen, että tuo anskuuuu:n satsi on passeli.
Tuol nettivanteen taulukossa oli tälläinen lause Vectran kohdalla "Jos leveä vanne yli 7" niin ET yli 40"jazari75 kirjoitti:Ja vanteen leveys oli?Kuke kirjoitti:5-45-17 ja et 40 ja raapii takaa kiinnijazari75 kirjoitti:No problem. Mahtuu vielä kissa goisaamaan pyörän päälle![]()
![]()
Vectra B 2.6 V6 Sport 5d A -01
itsellä b-vectra caravan sportin -20mm alustalla vanteet 17*8 ET 35 kumit 215/45 mahtuu kivuttomasti pyörimään.. lähiviikkoina paikoillaan -40mm alusta enkä usko senkään tekevän ongelmaa..
Insignia Grand Sport 2.0 cdti -18
Astra J 1.4 Turbo - 12
Ascona A Voyage 16V -72 -kesäkulkine-
Commodore A GS -69 -MR-
Astra J 1.4 Turbo - 12
Ascona A Voyage 16V -72 -kesäkulkine-
Commodore A GS -69 -MR-
- Farkku_Kadett
- 'Admiral'