Saksalainen Opel maksaa 8400 e, paljonko lisää?
Auton hintaan vaikuttaa tietysti se, että kuinka sen Saksasta hankkii Suomeen. Joka tapauksessa ostohinnan päälle on vielä lisättävä n. 500 - 1500 euroa kotiin saamiseksi. Liikkeistä autoa hankittaessa on huomioitava se, ettei hintoihin aina sisälly Saksalaista ALV:a, vaan se lisätään hintaan...
Itse hakemalla: menokustannukset esim. lentämällä ja takaisin laivalla n. 500 €:a, mahdolliset majoitus- ja matkustuskustannukset Saksassa Saksasta ulosvientikilvet + vakuutus n. 100 - 150 €(karkea arvio), bensat ja Suomeen saavuttua siirtokilvet Tullista
Tähän sitten päälle autovero ja rekisteröintimaksut(rekisteröinti n. 130 € + kilvet n. 12 €, jne.). Minulla ei ole tarkkaa käsitystä ko. mallin verotusravosta mutta Tullin veroarviolaskurin mukaan 15 000 €:n verotusarvolla(markkina-arvo) autoveroa tulisi n. 5300 €:a.
Ehkäpä näistä voi laskea jonkinlaisen arvion?
<font size=-1>[ This Message was edited by: FC on 2003-06-04 09:53 ]</font>
Itse hakemalla: menokustannukset esim. lentämällä ja takaisin laivalla n. 500 €:a, mahdolliset majoitus- ja matkustuskustannukset Saksassa Saksasta ulosvientikilvet + vakuutus n. 100 - 150 €(karkea arvio), bensat ja Suomeen saavuttua siirtokilvet Tullista
Tähän sitten päälle autovero ja rekisteröintimaksut(rekisteröinti n. 130 € + kilvet n. 12 €, jne.). Minulla ei ole tarkkaa käsitystä ko. mallin verotusravosta mutta Tullin veroarviolaskurin mukaan 15 000 €:n verotusarvolla(markkina-arvo) autoveroa tulisi n. 5300 €:a.
Ehkäpä näistä voi laskea jonkinlaisen arvion?
<font size=-1>[ This Message was edited by: FC on 2003-06-04 09:53 ]</font>