On mulla vehkeet hevosen
-
B-Na
- 'Diplomat'

No jeesustelijoista, oltiin riparilla sitten reissulla sellaselle tilalle, jossa oli kaikenmoisia elukoita ja joku teatteri. No kuitenki, kun bussista ulostauduttiin, oli ensimmäisenä näky vanhasta orista, joka ulkoilutti pikkuveikkaansa siinä muina miehinä.
No me pojat tietysti innostuttiin asiasta pappi etunenässä, joka muuten heitti parhaat vitsit aiheesta, mutta naiset, voi luoja mitä säksätystä ja jeesustelua yhestä jortikasta.
Miksi?
No me pojat tietysti innostuttiin asiasta pappi etunenässä, joka muuten heitti parhaat vitsit aiheesta, mutta naiset, voi luoja mitä säksätystä ja jeesustelua yhestä jortikasta.
Miksi?
"Haista hurri vittu" - Lurttinen
-
Opeca
- 'Senator'

Sulla on vaan niin hyvä pylly että sun pollella kastuu suuttimen kärkimaritus kirjoitti:Hahahahahaha!! Hitto mä en ole hetkeen nauranut näin paljon.
Pitäisiköhän munkin ilmottaa poliisille kun toi mun vuokrapolle tekee tota aina sen jälkeen kun olen ratsastanut sillä. Ties mitä riettaita ajatuksia sillä on päässä.
Astra Caravan edition 2000/Taunus GXL 1975
-
maritus
- 'Diplomat'

-
Mannion
- 'Diplomat'

-
DjFaSt
- 'Diplomat'

-
Opeca
- 'Senator'

-
Hensku
- OCF Member 2015
-
J_J2
- OCF Member

-
F40
- 'Admiral'

-
ka-ti
- 'Senator'

-
Veikka
- 'Diplomat'

Kyllä pitää miehessä jotakin vikaa olla jos ei ole stondista kun nainen ratsastaamaritus kirjoitti:^ No sehän on nyt itsestään selvääOpeca kirjoitti:Sulla on vaan niin hyvä pylly että sun pollella kastuu suuttimen kärkimaritus kirjoitti:Hahahahahaha!! Hitto mä en ole hetkeen nauranut näin paljon.
Pitäisiköhän munkin ilmottaa poliisille kun toi mun vuokrapolle tekee tota aina sen jälkeen kun olen ratsastanut sillä. Ties mitä riettaita ajatuksia sillä on päässä.![]()
![]()
-
Hervast
- 'Senator'

Onhan näitä ihan tosijuttuja, joskus aikoinaan kun pihattonavetat (joissa elukat saa mennä sisään ja ulos mielensä mukaan) olivat uusi juttu oli erään maalaistalon naapuri soittanut poliisit paikalle eläinsuojelurikkomuksesta ilmoittaen kun naapurit pitävät lehmiä talvella ulkona.
Toki hyvä kun eläimistä huolehditaan, mutta kyllä jotkut ovat vieraantuneet luonnosta pahemman kerran.
Ps. onneksi meidän IC ei vilauttele tuollai kun se on tammapuolinen. Tosin töräyttelee joskus melkoisen kovaäänisesti
Toki hyvä kun eläimistä huolehditaan, mutta kyllä jotkut ovat vieraantuneet luonnosta pahemman kerran.
Ps. onneksi meidän IC ei vilauttele tuollai kun se on tammapuolinen. Tosin töräyttelee joskus melkoisen kovaäänisesti
Kardaani pittää ajokista löytyä !
-
Savolainen
- 'Diplomat'

-
maritus
- 'Diplomat'