olisko kellään hyviä ideoita miten sais lukkopultin auki ku avain hävis!?? uus on tilattu mut 3viikkoo jo ooteltu eikä ole tullut. vielä sit sattu rengas puhkeemaan ni ei pysty ees ajelee!
Rengasliikkeiltä saattaisi löytyä hyviäkin keinoja, mutta ainakin yksi mahdollisuus on hakata joku hylsy siihen pultin päälle väkisin. Joku muistaakseni puhui onnistuneensa hommassa haljenneella hylsyllä.
_vectra_b kirjoitti:olisko kellään hyviä ideoita miten sais lukkopultin auki ku avain hävis!?? uus on tilattu mut 3viikkoo jo ooteltu eikä ole tullut. vielä sit sattu rengas puhkeemaan ni ei pysty ees ajelee!
Kannattaa varoa sit, ettei auton omistaja oo lähistöllä kun rupeat lukkopulttia "aukomaan"
"Oli pimeä, pyysit savuketta - sanoit kai olevasi valokuvamalli. En muista nimeä, en muista osoitetta - sä olit minulle aivan liian kallis" - Gösta
mulla läks ainakii lukkopultti auki siten että löi sellasen tuumakoolla olevan hylsyn väkisin.. en kokoa muista mut siis semmoin "tähti" kuviolla oleva hylsy kuitenkin...
Käy tilaamassa uusi avain? Meillä hävis lukkopultin hylsy niin rengas puljusta "koodi" korttia vastaan tilasivat saksasta uuden hylsyn sopivaan 40€ hintaan
Opel Omega B X25xe (Rakas rakoperse)
Opel Vectra C2 OPC
Daewoo Evanda
apusähis kirjoitti:Käy tilaamassa uusi avain? Meillä hävis lukkopultin hylsy niin rengas puljusta "koodi" korttia vastaan tilasivat saksasta uuden hylsyn sopivaan 40€ hintaan
_vectra_b kirjoitti:uus on tilattu mut 3viikkoo jo ooteltu eikä ole tullut.
Hylsyä päälle, sillä se lähtee.
Semmonen 12-kulmainen hylsy (vanhoja tai Quatro Torx?) on aika passeli tuohon hommaan.
Omasta Opelista jouduin ottamaan lukkopultit auki vastaavan ongelman takia (avain kadonnut, koodista ei tietoa) ja tällöin sopiva hylsy oli 12-kulmainen 19mm. Sopiva hylsy tietysti riippuu aina itse lukkopultin halkaisijasta.
apusähis kirjoitti:Käy tilaamassa uusi avain? Meillä hävis lukkopultin hylsy niin rengas puljusta "koodi" korttia vastaan tilasivat saksasta uuden hylsyn sopivaan 40€ hintaan
_vectra_b kirjoitti:uus on tilattu mut 3viikkoo jo ooteltu eikä ole tullut.
Sitten uudestaan kyllä se tulee meillä kesti vähän yli kuukauden kun "valoivat" sen uudelleen saksan maalla...
Opel Omega B X25xe (Rakas rakoperse)
Opel Vectra C2 OPC
Daewoo Evanda