2.5td:stä häviää jäähdytin nesteet
2.5td:stä häviää jäähdytin nesteet
2.5td ompusta häviää jäähdytin nesteet.150 kilometrin matkalla painesäiliön ylämerkistä melkein tyhjäksi asti.tossa koitin kurkkia kun tulin kotiin niin moottorin etupäästä ylhäältä näytti muutama tippa tippuvan.tyhjäksiasti tarkoitin painesäiliötä.olisko kellään mitään tietoa mikä vois olla.
- StarBreakeR
- 'Diplomat'

laitappas tarinaa kun saat vian korjattua.
itse olen törmännyt tämmösiin vesiongelmiin:
- Rikkonainen pumppu falskaa laakerin kautta vettä.
- Sähköisen pumpun vesiletku irtoaa helposti vakio kiinnikkeistä jolloin visko tekee siitä selvän.
- Alavesiletkun termostaatinpuoleinen liitos monessa autossa löysällä?!
itse olen törmännyt tämmösiin vesiongelmiin:
- Rikkonainen pumppu falskaa laakerin kautta vettä.
- Sähköisen pumpun vesiletku irtoaa helposti vakio kiinnikkeistä jolloin visko tekee siitä selvän.
- Alavesiletkun termostaatinpuoleinen liitos monessa autossa löysällä?!
Pahimman savun hälvettyä vaihdetaan 6" galvanoidut sulakkeisiin.
Zafira-A-OPC, Astra-F-Cabrio, Ascona-A-3.0t
Vianlukua, security code ja ohjelmointeja.. silloin kun jaksaa.
Zafira-A-OPC, Astra-F-Cabrio, Ascona-A-3.0t
Vianlukua, security code ja ohjelmointeja.. silloin kun jaksaa.
SENU -86 kirjoitti:Mulla vuoti lämppärin kenno ja sitä oli aluks vähä vaikea huomata ku se valuu ilmastoinnin kondenssi kaukalon kautta vaihdelaatikon päälle mutta ku anto käydä kauemmin paikallaan niin sitte selvis, eikä aluks ees haissu lämppäristä.
senu-86,,mites tuon vian korjailit?taitaa olla omassa ompussa samoja ongelmia,,,
Sori ku kesti vastaus, ei oo paljo kerenny lueskeleen foorumia. Uusi kenno piti laittaa joka ei kyllä ihan simppeli homma oo jos ei halua leikata kojelaudan alaosasta palaa irti, sillä kyllä säästää työtunteja mutta kosmeettisia haittoja tulee. ite otin koko kojelaudan irti ku pitihän sitä saada ruuvata... ja saikin. 
Takaveto on yliveto!