Omegan umpiot
Omegan umpiot
Oisko jolla kulla tietoa mistä sais noita Omegan projektoriumpioita joissa on hyvääksyntä xenon valoille, elikkä vois asentaa jälkiasennus xenonit. Koska mitä minä olen löytänyt,niin niissä ei ole sitä hyväksyntää. Tarvitsisin sellaiset kun nykyisissä ei sitä merkintää ole, niin katsastusmies laittoi huomautuksen että polttimot vaihdettava kuukauden kuluessa, niin vaihtaisin mieluummin umpiot hyväksyttyyn malliin.
Viestistäsi ei ilmennyt autosi ikä/malli mutta esimerkiksi www.autio.net kauppaa noita uusia tarvikexenonlyhtyjä noin satasen kappale B1-malliin. Laadusta on vaan ollut monensortin juttuja. Mulla on varmaankin nurkissa muistaakseni oikeanpuoleinen 97-99 Omegan käytetty alkuperäinen xenonumpio jos kiinnostaa. 65euroa tarvis siitä saada. Laita vaikka yv jos kiinnostusta.
Miten jos vaihtaa xenon umpion entisen umpion paikalle, niin varmaankaa ei käy se jälkiasennus xenonin lamppu siihen uuteen umpioon. Ja jos laittaa oikeat xenon polttimot niin käykö ne ballasteilta tulevat liittimet sitten näihin uusiin polttimoihin vai joutuuko tekemään jonkun virityksen ja onko se yleensä mahdollista? Auto on vm. -99.