Astra G Farmarin alusta/vanteet
Astra G Farmarin alusta/vanteet
Mulla on Astra G farkku ja oon suunnitellut siihen 55/30 madaltavia jousia. Lisäksi olisi tiedossa 17" vanteet 215/45 kumeilla. Onko kellään kokemuksia? Mikä ET pitäis olla, ottaako kiinni, mitä mahd. muutoksia joutuu tekemään? Ja Completoksen sivuilla suositeltiin Supersportin 55/30 madallusjousiin ainakin eteen stopparikumit vakio iskareilla. Onko sportissa jotku paremmat iskarit vai pitääkö laittaa kumit? Se kyllä vähentää sitte madallusta, jos ne joutuu laittaa.
1. ET saa olla 40->, katso lisää http://opelclubfinland.fi/tekniikka/van ... ulukko.htm
2. Mitkä ihmeen jousikumit?
Iskareihin suositellaan laitettavan pohjaanlyöntikumit, jotka ei vaikuta madallukseen mitenkään.
ps. Ota silmä käteen ja tutki 5min alusta-osiota ja huomaa astran alustan olevan puheenaiheena about 150 eri topicissa.
2. Mitkä ihmeen jousikumit?
Iskareihin suositellaan laitettavan pohjaanlyöntikumit, jotka ei vaikuta madallukseen mitenkään.
ps. Ota silmä käteen ja tutki 5min alusta-osiota ja huomaa astran alustan olevan puheenaiheena about 150 eri topicissa.
"Haista hurri vittu" - Lurttinen
Kyllä niitä POHJAANLYÖNTIKUMEJA kannattaa käyttää jo tolla madalluksella. Eikä ne vaikuta madallukseen mitenkään.SL Power kirjoitti:Siellä kyllä lukee että STOPPARIKUMET. Nehän tulee iskareihin mutta niitä suositeltiin tuohon jousisarjaan, tai siis sen kanssa käytettäväksi.
"Haista hurri vittu" - Lurttinen
Eipä taida kannattaa 55-madalluksella enää käyttää vakioiskareita vaan reilummalle madallukselle tarkoitettuja lyhempiä iskareita.
Mulla Weitec 55/40-iskari-jousisarjan kanssa ei tullu pohjaanlyöntikumeja ja muutaman kerran niilläkin löi ikävästi pohjaan kunnes laitoin eteen "stopparit." Ja tässä sarjassa iskarit on kaiken lisäks lyhemmät eli niitä pohjaanlyöntikumeja kannattaa käyttää reilulla madalluksella.
Mulla Weitec 55/40-iskari-jousisarjan kanssa ei tullu pohjaanlyöntikumeja ja muutaman kerran niilläkin löi ikävästi pohjaan kunnes laitoin eteen "stopparit." Ja tässä sarjassa iskarit on kaiken lisäks lyhemmät eli niitä pohjaanlyöntikumeja kannattaa käyttää reilulla madalluksella.