Motonetin etulokasuojat g-astraan

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Altti450
OCF Member 2018
OCF Member 2018

Motonetin etulokasuojat g-astraan

Viesti Kirjoittaja Altti450 »

Onko kukaan ostanut motonetistä etulokareita g-astraan? Miten passeleita mahtavat olla? Eli vaativatko muokkausta?
VWSharan 2.0TDI, Vectra C 1.9CDTI exiä kymmenkunta ooppelia ja muutama kansanauto.
Kaitzu
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: Motonetin etulokasuojat g-astraan

Viesti Kirjoittaja Kaitzu »

Altti450 kirjoitti:Onko kukaan ostanut motonetistä etulokareita g-astraan? Miten passeleita mahtavat olla? Eli vaativatko muokkausta?
A1-laatua ollu mitä ite oon tuolta ostanu eli sinkittyjä peltejä. 3kpl kaikenkaikkiaan oon ostanu, 2kpl oik puolen 1 vasemman. molemmat oikeanpuolen lokarit istu yhtä hyvin ku alkuperäset mutta vasen ei menny pikasella säädöllä mutta istuvuus oli hyvä eli varmaan olis saanu säädettyä kun olis vaan säätäny. Itse en alkanu sen kummemmin säätään vasenta ku oli tarkotus noita lokareita levittää, oikeanpuolen lokarit säädin kunnolla koska siltä puolen aloittelin levityksen. Levitys hommat jäi kesken kun tein muita pieniä hienosäätöjä lokareihin 19" vanteita varten..
Mutta suosittelen, itselle jäi hyvä maku noista lokareista. Sen verran oon lokareita sovitellu että voi sanoa noiden motonetistä saatavien lokereiden olevan erittäin hyvät tarvikkeiksi.
Ainoa mikä kannattaa sit kattoa jos tollaset ostaa eli valmistajana oli Maxicar!!!
[*] www.alustasarja.fi [*]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
Vastaa Viestiin