kokemuksia brembon jarrulevyistä.
- caravan16v
- 'Senator'

kokemuksia brembon jarrulevyistä.
elikkä ostin F-astraan -06 kesällä uudet brembon jarrulevyt ja nyt talven aikana meni kieroks,onko kellään kokemuksia kyseisistä levyistä, onko kestänyt vai oliko mulla maanantai kappaleet. mitä levyjä suosittelette,hinta laatu (brembon levyt 37e kpl) eli F-astra 1.6 16v caravan ja jos jollain ylimääräiset levyt niin saa tarjota.
-
sedan c18xe
- 'Senator'

Tutulla on autossaan brembot ja ne ainaki kulu ihan pirun nopeasti vaihtokuntoon!! Ja ihan normi ajossa vielä et ei missään ratapäivillä kepitettäessä...
Taitaa vähän joka mallissa ja merkissä olla noita susi kappaleita.
Itellä on calibrassa zimmermannit joka kulmassa eikä näytä kuluvan ei sit millään ja suorinakin ovat vielä pysyneet.
Taitaa vähän joka mallissa ja merkissä olla noita susi kappaleita.
Itellä on calibrassa zimmermannit joka kulmassa eikä näytä kuluvan ei sit millään ja suorinakin ovat vielä pysyneet.
- 2slow4motion
- 'Diplomat'

- Viesti:
- caravan16v
- 'Senator'

-
sedan c18xe
- 'Senator'

Minun pitää koittaa kysyä vaikka entiseltä omistajalta kun se oli ne hommannu! On ne ainaki halvemmat ku brembot....
Mulla on zimmermannien kanssa ferodon palat ja tuntuu katukäytössä toimivan ihan hyvin, paitsi et lie se sit niiden ferodojen ominaisuus kun tuntuu lämmetessään toimivan paremmin.
Itteänikin kiinnostais kun mulla on ne zimmermannit uritetut ja reijitetyt, niin en oo missää nähny vielä semmosia zimmermanneja myytävän, ainoastaan reijitettyihin oon jossai netti sivuilla törmänny!
Hatara mielikuva on että jonkulaisia zimmermanneja sais fixus liikkeiden kautta.......oikaskaa jos oon ihan väärässä......
Mulla on zimmermannien kanssa ferodon palat ja tuntuu katukäytössä toimivan ihan hyvin, paitsi et lie se sit niiden ferodojen ominaisuus kun tuntuu lämmetessään toimivan paremmin.
Itteänikin kiinnostais kun mulla on ne zimmermannit uritetut ja reijitetyt, niin en oo missää nähny vielä semmosia zimmermanneja myytävän, ainoastaan reijitettyihin oon jossai netti sivuilla törmänny!
Hatara mielikuva on että jonkulaisia zimmermanneja sais fixus liikkeiden kautta.......oikaskaa jos oon ihan väärässä......