no se kiekka mittari on sitten se ns.kärkien johdon paikalla.eli se miinus puolella.onko siinä samassa muita johtoja paitsi tietysti jakajalta.ja se toinen puoli on sitten plus puoli.siitä oon ottanut ilmeisesti virrat päällä johdon releelle,tai ainakin niin pitäis.Sämä kirjoitti:Seuraavaan viestiin lisään nuita kuvia kunhan saan kamerasta pois. Pitää huomenna akulta kokeilla ottaa virtaa ja katsoa mitä tapahtuu. Bensa tulee kyllä pumpulle mutta ei siitä eteenpäin, eli oisko tuo pumppu väärinpäin kuten ipa sanoi. Tuleekos suodatin ennen vai jälkeen bensapumpun? On mulla kierroslukumittari kytketty siihen ruskeaan johtoon.terokimmo kirjoitti: jos saat sen puolan suht tarkasti.ja virranjakajan. ja siitä ruiskusta kuva,voi siitä jotain nähä.
mutta ekana sun kannattaa tökätä akkuun sepumpun johto ja koittaa pyöriikö se yleensäkkään ollenkaan kunnolla.ei ainakaan 6 voltilla kannata ees yrittää.en tiedä auttaako jos sen saisit lappomalla siihen pumpulle asti ensin alkubensat,jos ei ime muuten.tai paineilmalla tankkiin.
1.3 Kadettin Irmscher ruiskun asennusta(ehkä apua jollekkin)
tuleeko siihen pinkkiin virta kun virrat laittaa päälle ja mihin muuhun ,kun siinä 4 napaa.siis siihen ala puolelle vai toiseen ylä napaan.kaksi napaa on samassa,mutta en oon varma oliko ne päällekkäin olevat vai rinnakkain.ilmeisimmin päällekkäin,ne alapuolen johdot saa erikseen sieltä liittimestä irti.siihen pinkkiin pitää kuitenkin kytkeä se virta päälle johto,en muista numeroa releestä.Sämä kirjoitti:Eli mitenkä tämä nyt vaikuttaa kytkentään, kytkenkö vihreän (nro1) tähän ruskeaan? vaiterokimmo kirjoitti:no se kiekka mittari on sitten se ns.kärkien johdon paikalla.eli se miinus puolella.
Sämä kirjoitti:Eli siinä puola. Eli mulla on se releen nro 15 johto tuohon pinkkiin kytketty ja sitten releen nro 1 johto tulee vihreään. Ruskeaan tulee johto kierroslukumittarilta. ÄLKÄÄ välittäkö nuista sähköteipeistä, ne on väliaikaisia.
on ne tollain oikeen
[url]http://url403.imageshack.us/url403/8807 ... pw5.th.jpg[/URL]
Ja siinä olisi se virranjakaja
[url]http://url403.imageshack.us/url403/8316 ... my4.th.jpg[/URL]
Pitääpä lähteä kääntämään tuo pumppu, mietin vain että miksiköhän nuin vajaat virrat vaikka kaikki on kyllä kunnossa liittimien osalta
Pitää tarkistaa nyt vielä että onko 87 vai 87b:ssä kiinni mulla se pumppu...
Edit. Kytkin pumpun suoraan akkuun ja käänsin toistepäin, alko bensa virrata ja painettakin kehittää. Eli liian vähän virtaa pumpulle meneepi, seuraavaksi tarkistan releestä tuon 87/87b mysteerin.
Edit. Kytkin pumpun suoraan akkuun ja käänsin toistepäin, alko bensa virrata ja painettakin kehittää. Eli liian vähän virtaa pumpulle meneepi, seuraavaksi tarkistan releestä tuon 87/87b mysteerin.
Kadett C 1978 sedan
Kadett C 1979 Coupe
Kadett C 1979 Coupe
mulla releestä 30 on se akkuvirta.Sit rele paikallaan 87 napaan tulee releen kautta täysvirta vaikka ei pyöri moottori,mutta virta päällä(siis releen kautta,eli ulospäin)87 b koitin puolan johto irti ja startilla muttta ei tuo anna virtaa jos ei käy auto.kun se on niin suunniteltu.Sämä kirjoitti:87bstä tulee virta pumpulle mutta sitä virtaa tulee vain n.3v. Releeltä mitattuna startatessa nro 87 ja 87b:stä kummastakin irtoaa n.3volttia, eli jokin hämärä homma on...
Releen nro 30een tulee se 12 volttia akulta niinkuin pitäisikin...
Vinkkejä?
löydätkö sen kytkentä ohje sivun missä niitä releen napoja neuvoin.onko ykskään sillai siinä releessä.12v tai siis kaikki mitä laturista tulee virtahäviöineen kuiteskin pitäi pumpulle mennä.eikai tuokin boxi oo nyt siytten huoltotilassa.eli kun oot sitä jo pyörittänyt.
Osaisko ipa neuvoo purkaako huoltotilan kun akku pois pitkään.
koititko käyntiin suoralla akkuvirralla.(se voi olla se relekkin sulanut)niitä menee kyllä.mullakin kohta vaihtoon .
naksahtaako rele kuitenkin missään vaiheessa.Sämä kirjoitti:87bstä tulee virta pumpulle mutta sitä virtaa tulee vain n.3v. Releeltä mitattuna startatessa nro 87 ja 87b:stä kummastakin irtoaa n.3volttia, eli jokin hämärä homma on...
Releen nro 30een tulee se 12 volttia akulta niinkuin pitäisikin...
Vinkkejä?
30 se akun johto mihin väsäsit sulakkeenterokimmo kirjoitti: mulla releestä 30 on se akkuvirta.Sit rele paikallaan 87 napaan tulee releen kautta täysvirta vaikka ei pyöri moottori,mutta virta päällä(siis releen kautta,eli ulospäin)87 b koitin puolan johto irti ja startilla muttta ei tuo anna virtaa jos ei käy auto.kun se on niin suunniteltu.
löydätkö sen kytkentä ohje sivun missä niitä releen napoja neuvoin.onko ykskään sillai siinä releessä.12v tai siis kaikki mitä laturista tulee virtahäviöineen kuiteskin pitäi pumpulle mennä.eikai tuokin boxi oo nyt siytten huoltotilassa.eli kun oot sitä jo pyörittänyt.
Osaisko ipa neuvoo purkaako huoltotilan kun akku pois pitkään.
koititko käyntiin suoralla akkuvirralla.(se voi olla se relekkin sulanut)niitä menee kyllä.mullakin kohta vaihtoon .
15 se virtapäällä avaimesta
1 sinne puolan -
50 solenoidiin
31 (mustamultasäkkiin)
87 siitä lähtee virta pumpulle(milloon nyt lähteekin.startatessa ja käynnissä ainakin.)
87 b lee ootko löytänyt piuhan.
Siis tuolleenhan ne on kytketty, tosin pumppu on tuossa 87b:ssä. Pumpun kytkin ihan suoraan akulta kun testasin,ei ollu relettä välissä. Ja käyntiin autoa olen koittanut ihan akulla saada
Kadett C 1978 sedan
Kadett C 1979 Coupe
Kadett C 1979 Coupe