1.3 Kadettin Irmscher ruiskun asennusta(ehkä apua jollekkin)
Pahoittelut viestien määrästä jo nyt mutta kännykälläni nopeampi kirjoittaa uusi kuin muokata vanhaa viestiä.
Irroitin tulo ja meno letkut takaa, kun irroitin paineen säätimeltä meno letkun niin tuli bensaa menoletkusta takaa ja kun irroitin tukista sen säätimen niin tuli bensaa tuloletkusta. Eli tuo systeemi taitaisi pitää paineet ja pumppu tuottaa myös sitä bensan ohella.
Irroitin tulo ja meno letkut takaa, kun irroitin paineen säätimeltä meno letkun niin tuli bensaa menoletkusta takaa ja kun irroitin tukista sen säätimen niin tuli bensaa tuloletkusta. Eli tuo systeemi taitaisi pitää paineet ja pumppu tuottaa myös sitä bensan ohella.
Kadett C 1978 sedan
Kadett C 1979 Coupe
Kadett C 1979 Coupe
On se likellä jo, ihan kuin yrittäisi hörähtää yhä useammin ja useammin, tai sitten kuvittelen...
Eli minä pistin akkuun kiinni niitä suuttimia ja nehän napsu ilosesti.
Tarkistanko sen virran sieltä suuttimilta silleen että releeltä tuleva + kiinni mittariin ja sitten akun miinukseen mittari ja volttiasentoon, 12 volttia pitäisi kulkea kun starttaa? Ja sitten boksin maa testataan kytkemällä kiinni siihen boksin maahan toinen anturi ja toinen anturi akun + ja 12 volttia taas pitäisi kulkea? Näin käsitin ohjeen joka tuli aikaisemmin...
Eli minä pistin akkuun kiinni niitä suuttimia ja nehän napsu ilosesti.
Tarkistanko sen virran sieltä suuttimilta silleen että releeltä tuleva + kiinni mittariin ja sitten akun miinukseen mittari ja volttiasentoon, 12 volttia pitäisi kulkea kun starttaa? Ja sitten boksin maa testataan kytkemällä kiinni siihen boksin maahan toinen anturi ja toinen anturi akun + ja 12 volttia taas pitäisi kulkea? Näin käsitin ohjeen joka tuli aikaisemmin...
Kadett C 1978 sedan
Kadett C 1979 Coupe
Kadett C 1979 Coupe
Tein tuon mittauksen kuten äsken sanoin, virtaa tulee releeltä kyllä, sitten kun aloin mittaamaan boksilta niin sieltä tulee akun + vasten n.0.05v. Suoraan sieltä kannasta en saa mitään. Pitää se ilmamäärä mittari katsoa. Taas hörähti kun tulin testaamaan.MiTu kirjoitti:Helpointa lienee laittaa molemmat mittarin johdot suuttimen johtoihin, se on sitten mittarista kiinni mitä se näyttää... Pwm mittaus jos olisi niin se...
Toisaalta nyt kun tiedät millaista napsuntaa ne pitää niin toinen starttaamaan ja korvaa (letkun avulla) likelle...
Kadett C 1978 sedan
Kadett C 1979 Coupe
Kadett C 1979 Coupe
En siitä ilmamäärä mittarista mitään huonoa keksi. Alkaa minun osalta olla tämä ruisku kohta selvä. Sanon viimeisen kerran kuitenkin: joka ihmeen johto on katsottu useammin kuin kymmenen kertaa ja KAIKKI kulkee kaavion mukaisesti. Myös kaikki liitokset on toimivia. Akkuun kytkettynä suuttimet napsii mutta startatessa en varmaksi sano, se on tuo boksi entinen kuitenkin... Bensa virtaa täydellisesti järjestelmässä ja painetta kertyy.
Minulla on tasan 2 keinoa jäljellä, joko asennan kaasuttimen tunnissa parissa huomenna, tai täältä tulisi ohje jolla tämä alkaisi toimia tosin paha kenenkään neuvoa kun ette itse näe tilannetta käytännössä...
Ps. Hörähtää kun ei yritä käynnistää n. 10-15min ja sitten yrittää uudelleen.
Minulla on tasan 2 keinoa jäljellä, joko asennan kaasuttimen tunnissa parissa huomenna, tai täältä tulisi ohje jolla tämä alkaisi toimia tosin paha kenenkään neuvoa kun ette itse näe tilannetta käytännössä...
Ps. Hörähtää kun ei yritä käynnistää n. 10-15min ja sitten yrittää uudelleen.
Kadett C 1978 sedan
Kadett C 1979 Coupe
Kadett C 1979 Coupe