vaihaaks se miitti paikka toivakaiselle?? ku siel on yleesä 3 kertaa enemmä kerholaisia joka päivä kun mitä absilla. ja terassinki pääsee korkkaa kunnol 1.6
^ juu ehdotettu on, mut ei tullut kaikilta osapuolilta innostunutta vastaanottoa..
No, ne jotka haluaa pitää miittiä toivakaisella niin tulkoot sit sinne ja menkööt muut absille..
Kesäkuussa mun tietäkseni pitenee ne aukioloajat, mut toivottavasti nopeemminki..
ka-ti kirjoitti:^ juu ehdotettu on, mut ei tullut kaikilta osapuolilta innostunutta vastaanottoa..
No, ne jotka haluaa pitää miittiä toivakaisella niin tulkoot sit sinne ja menkööt muut absille..
Kesäkuussa mun tietäkseni pitenee ne aukioloajat, mut toivottavasti nopeemminki..
Kuten sanottua aiemminkin, niin ettehän tekään käy ollenkaan miiteissä
Katsellaan kuinka tilanne etenee, palataan asiaan sitten
Kadett C 16V -76
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
ka-ti kirjoitti:^ juu ehdotettu on, mut ei tullut kaikilta osapuolilta innostunutta vastaanottoa..
Kuten sanottua aiemminkin, niin ettehän tekään käy ollenkaan miiteissä
Katsellaan kuinka tilanne etenee, palataan asiaan sitten
johtuu juurikin abc:sta.. eli kyse on ollut juurikin siitä paikasta, ettei olla käyty miiteissä.. sillon kun se oli silvastin essolla, niin ei taidettu montakaan kertaa olla sieltä pois...
mut katsellaan ja kuulostellaan miten käy...
pitäisköhän joku kerta koittaa hinautua paikalle kun ei oo ainenkaan vuoteen käyny tosin on niin eroottiset noi työvuorot ettei silläkään ole tullut käytyä