Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Keltainen?dam kirjoitti:hieno c-kasetti coupe tuli eilen vastaan mikkolassa
Jos oli niin se olin luultavasti minä
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Corsa D OPC -08 Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Corsa D OPC -08 Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Viime yönä ihan näppärä harmaa C Vekku ajeli kaupungilla. Olisko ollu kenties Saz^ ? Ainaki nopiasti katottuna ja pimeällä näytti melko samallaiselta peliltä.
Ja tuli TAAS nähtyä hieno harmaa B Vectra farkku kylillä pyörimässä. Tullu tuota nähtyä kylläkin jo monenmonta kertaa aiemminkin. Oli ainakin eilen kaverilla vissiin tylsää, jos ei muuta. Ajelin nelostietä napsun kohalla niin ajo yhtäkkiä 60 alueella iha perseeseen kiinni ja 100 alueella ohi "melkosta" ylinopeutta
Noh, jatkoin matkaa niin eiköhän auto ollu parkeerattu tienvarteen ja ohi ajaessani kuski (?) osoitellut minua vihreällä "laser" valolla. Eiku jarrua vaa ja umppari, mutta kaveri lähti taas kauhiaa vauhtia karkuun
Itseänihän tuo tapaus vain huvitti, mutta olishan se ollu kiva kuulla että mikä kaverilla oli ideana tuossa hommassa. Kyllä se pimeällä tiellä häiritsi vittumaisesti, kun yhtäkkiä osotellaa nuinkin kirkkaalla valolla.
Ihan hyvin olis joku voinu ajella pitki mettiä säikähtäessään tai vaikka sokaistuessaan valosta.. Meitä on moneksi 
Ja tuli TAAS nähtyä hieno harmaa B Vectra farkku kylillä pyörimässä. Tullu tuota nähtyä kylläkin jo monenmonta kertaa aiemminkin. Oli ainakin eilen kaverilla vissiin tylsää, jos ei muuta. Ajelin nelostietä napsun kohalla niin ajo yhtäkkiä 60 alueella iha perseeseen kiinni ja 100 alueella ohi "melkosta" ylinopeutta
EX : Frontera B, Omega B MV6, 2.5DTI & 2x 2.0 8v, Astra F, Kadett D, Vectra B2