tuntuu että autoni nikottaa jatkuvasti. tyhjäkäynnillä putputtaa. ja yli sadanvauhdissa rupeaa tavallaan tehot tippumaan. miten saan koneeseen vähän enemmän puhtia. olen myös huomannut sen että kun ajaa yli 120km/h niin senjälkeen kiihdytys 120:stä aina 190km/h kestää about 3min. ja nyt pitäs vähä piristyst saa-a joten vinkkejä kiitos.
no joo ehkä tää on liian vaikea selkoista mutta kumminkin vauhti rupee hiipumaan 120km nopeudessa. ja jottai parannusta pitäs saaha.
oon nyt ajatellu uuden kaasarinostoa jos se tosin mittään hyödyttää....
<font size=-1>[ This Message was edited by: vectra 1.8i on 2003-06-11 00:30 ]</font>
siis sori en tarkoittanut kaasaria vaan pakosarjaa tai jotain sellaista. en kyllä tiedä autoista paljoo mitään.
<font size=-1>[ This Message was edited by: vectra 1.8i on 2003-06-11 12:56 ]</font>
älä katso tänne...
niimpä niin
ruisku mäkeen ja kaasari tilalle?
siis mistäs tässä on kysymys?
mikä auto?
mika moottori?
ihan ensimmäisenä ei tule mieleen vaihtaa ruiskua vaikka automaattiryypylliseen pierburgiin.
varsinkin jos vähäpäästöinen moottori.(no tietysti onhan ladaakin myyty kaasari katti yhdistelmällä,mutta kuitenkin)
ai niin ja moottori tiellä saa ajaa 120.
ruisku mäkeen ja kaasari tilalle?
siis mistäs tässä on kysymys?
mikä auto?
mika moottori?
ihan ensimmäisenä ei tule mieleen vaihtaa ruiskua vaikka automaattiryypylliseen pierburgiin.
varsinkin jos vähäpäästöinen moottori.(no tietysti onhan ladaakin myyty kaasari katti yhdistelmällä,mutta kuitenkin)
Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.
Heh. Eihän kukaan aja missään ylinopeutta.On 2003-06-11 08:17, ipa wrote:
Jos kyseessä on tuo käyttiksessäkin komeileva Vectra (A?) 1.8i, niin ei todellakaan kannata mitään kaasaria sinne änkeä. Otapa käyttöohjekirja käteesi ja selaa tekniset tiedot-osioon. Aikasi kun olet kuikuillut, huomaat että 1.8i-koneessa on yksipisteruisku ja 2.0i-koneessa on monipisteruisku. Näin ollen tehoerokin on huomattavasti suurempi, kuin se 200 kuutiota antaisi olettaa.
Itse vaihtaisin tehokkaampaan autoon, mutta jos haluat välttämättä virittää tuota konetta, niin seurailepa tätä foorumia pari viikkoa, niin varmasti olet saanut jo jonkinlaisia vinkkejä. Lisäksi tuo search-toiminto auttaa huomattavasti haluamasi tiedon löytymistä.