B-Vectraan angel eyes ajovalot

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
opel77
'Agila'

B-Vectraan angel eyes ajovalot

Viesti Kirjoittaja opel77 »

Olen ostamassa angel eyes ajovaloja, autona Opel Vectra B -97. Kauanko asennukseen menee aikaa ja täytyykö huomioida jotain erityistä? Rinkuloille otetaan ilmeisesti virta parkeista? Kelpaako nuo katsastukseen vai pitääkö vaihtaa alkuperäiset kun menee näyttämään? Ajattelin kirkaspohjaisia, ainakin SC-Stylingillä ja tradefactory.fi:llä näyttäisi olevan saatavilla kyseisiä valoja.
tuukkah
'Agila'

Viesti Kirjoittaja tuukkah »

asennuksesta en oikein tiedä mutta käsittäny olen että menee heittämällä kiinni.. juu ja ne rinkulat on ainakin parkit:). on e-hyväksyttyjä ainakin useimmat. itse ajattelin tuolta tilata nuo dectanen angel eyesit. siellä on muutakin valikoimaa ja tarjoukset.: http://www.completos.fi/
Riisikippo
Minut on bannattu!

Viesti Kirjoittaja Riisikippo »

jos haluu vähänkin säästää niin suosittelen ko. lafkaa: http://www.carparts-online.de/
opel77
'Agila'

Viesti Kirjoittaja opel77 »

Tilasin tänään tuolta http://www.tradefactory.fi kirkaspohjaiset. Valot on e-hyväksytyt, niin käyvät katsastusmiehellekkin. Lupasivat laittaa samantien matkahuollolla tulemaan, joten pakettia odotellessa...:)
Riisikippo
Minut on bannattu!

Samat Sonarin valot kuin tuolla carpartsilla.. maksat noista 239,00 + rahdin... kun oisit saanu saksasta 146,00 + rahti n20eur.. toimitus aika 2viikkoa.. :wink:
Axe___
'Admiral'
'Admiral'

Re: B-Vectraan angel eyes ajovalot

Viesti Kirjoittaja Axe___ »

opel77 kirjoitti:Olen ostamassa angel eyes ajovaloja, autona Opel Vectra B -97. Kauanko asennukseen menee aikaa ja täytyykö huomioida jotain erityistä?
Puskuri pois, tai ainakin osittain, että saa umpion alimmat ruuvit pois/takasin. Liittimit kiinni ja menoksi. Noihin vissiin pitäs käydä vectran omat säätömoottorit, muuten ei ole leimalle asiaa (ihtellä on ruuvi säätöset... tarvii aina katsastukseen vaihtaa orkkikset takas)

edit: aikaa menee noin 1h
NOW: Audi A4 TDi V6 EX: Opel signum, Mazda 6 TDi, Opel Zafira, Mazda 6 Sportwagon, Mercedes Benz C, Opel Vectra B, Mazda 323 ja VW Golf
Anzah
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Anzah »

Eli nämä Carpartsin valot menee alkuperäisillä B1 valojen liittimillä? Ja olivat sähkösäätöisetkin?

Kuva

Mikä muuten on tuo pikku rinkula pitkien valojen vieressä kaikista sisimpänä, ei se ledi?
Otetaanko muuten tohon lediinkin virta parkeilta?

Itse ajattelin vaihtaa B2 valot, mitkä tuossa lafkassa on kyllä kiusallisen halvat, mutta nämä olis varteenotettava vaihtoehto niille... :-?
007 ja Pallosalama -(z)-
Riisikippo
Minut on bannattu!

Anzah kirjoitti:Eli nämä Carpartsin valot menee alkuperäisillä B1 valojen liittimillä? Ja olivat sähkösäätöisetkin?

http://www.tuningforyou.de/shop/images/ ... /11886.jpg

Mikä muuten on tuo pikku rinkula pitkien valojen vieressä kaikista sisimpänä, ei se ledi?

Itse ajattelin vaihtaa B2 valot, mitkä tuossa lafkassa on kyllä kiusallisen halvat, mutta nämä olis varteenotettava vaihtoehto niille... :-?
kyllä menee samoilla liittimillä, ainut vaan että noissa on parkki kytketty tuohon kaikkein sisimpään (5W hehku) ja nuo rinkulat ja ledit parkit on irtonaisilla johdoilla, täällä katkastiin ton hehkuparkin johto ja siihen liitettiin noi rinkulat, noi ledi parkit ei oo myöskään käytössä.

ainakin täällä kävi alkuperänen säätömoottori paikoilleen.
Jay_S
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Jay_S »

Itsellä kesti carpartsilta tulla nuo valot lähes kolme kuukautta, takavalot eivät tulleet ollenkaan vaan palauttivat rahat. Itse en enää kyseiseen puljuun rahojani kanna :no:
Riisikippo
Minut on bannattu!

Jay_S kirjoitti:Itsellä kesti carpartsilta tulla nuo valot lähes kolme kuukautta, takavalot eivät tulleet ollenkaan vaan palauttivat rahat. Itse en enää kyseiseen puljuun rahojani kanna :no:
neljästi ollaan tilailtu ja ei mitään ongelmia.. :wink:
A_I
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja A_I »

Riisikippo kirjoitti:
Anzah kirjoitti:Eli nämä Carpartsin valot menee alkuperäisillä B1 valojen liittimillä? Ja olivat sähkösäätöisetkin?

http://www.tuningforyou.de/shop/images/ ... /11886.jpg

kyllä menee samoilla liittimillä, ainut vaan että noissa on parkki kytketty tuohon kaikkein sisimpään (5W hehku) ja nuo rinkulat ja ledit parkit on irtonaisilla johdoilla, täällä katkastiin ton hehkuparkin johto ja siihen liitettiin noi rinkulat, noi ledi parkit ei oo myöskään käytössä.

ainakin täällä kävi alkuperänen säätömoottori paikoilleen.
Oliko alkuperäiset valot Valeot vai Carellot?
-----
Vectra B 2.0 DTI -98, Voimaa.com
Riisikippo
Minut on bannattu!

jos oikein muistan niin valeot, voidaan toki tarkastaa viimeistään vkl..
ZuGu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja ZuGu »

Noi carpartsin valot näyttäis olevan samat mitä oli JOM:llakin eli Sonarit. Itse juuri tuossa hetki sitten laitoin paikalleen ja alkuperäiset valot oli B2 Valeot joitten moottori ainakin meni suorilta. Pakkivalojen suhteen tein samat mitä Riisikippo eli normipolttimosta piuhat poikki ja siitä virta ainoastaan rinkuloille (kummallakin rinkullalla omat piuhat jotka tulee pohjasta).
Vectra B2 2.0DTI -00
ex-Vectra B2 Z22SE Elegance Voyage -01 Irmscher-line http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... p?t=143788
ex-Ascona B -78 "busbil" http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... p?t=157614
ooppeli123
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ooppeli123 »

Ite pitäs alkaa väsäämään nuita FK:n lamppuja vectraan.. Onko kukaan saanu irrotettua sitä lasia siitä valosta ku ostin käytettynä ja on sisäpuolelta paskanen nii pitäs saaha puhtaaks?? Oisko kellään jääny sitä asennusohjetta nii menis kerralla oikein? voi laittaa mailiin jos joltain löytyy:

olvispeciaali@luukku.com
Vectra A 16SV -89 R.I.P
Vectra B X18XE -98

«Once opel vectra, always opel vectra.»
A_I
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja A_I »

ZuGu kirjoitti:Noi carpartsin valot näyttäis olevan samat mitä oli JOM:llakin eli Sonarit. Itse juuri tuossa hetki sitten laitoin paikalleen ja alkuperäiset valot oli B2 Valeot joitten moottori ainakin meni suorilta. Pakkivalojen suhteen tein samat mitä Riisikippo eli normipolttimosta piuhat poikki ja siitä virta ainoastaan rinkuloille (kummallakin rinkullalla omat piuhat jotka tulee pohjasta).
Minkälainen valoteho(näkeekö paremmin eteenpäin) noissa enkeleissä on verrattuna noihin alkuperäisiin?
-----
Vectra B 2.0 DTI -98, Voimaa.com
Vastaa Viestiin