Hensku kirjoitti:
Itse bongailin tänään mustan Hummerin jonka rekkari oli MY-2. Eiköhän niillä ihan oikeasti voi ajaa sallittua nopeutta vai onkohan ne muutenvaan onnettomia ajolleen?
Jos sallittu nopeus on yli ~80km/h (vai paljonko ne kulkee rajottimen kera?), niin ei.
Hensku kirjoitti:
Itse bongailin tänään mustan Hummerin jonka rekkari oli MY-2. Eiköhän niillä ihan oikeasti voi ajaa sallittua nopeutta vai onkohan ne muutenvaan onnettomia ajolleen?
Jos sallittu nopeus on yli ~80km/h (vai paljonko ne kulkee rajottimen kera?), niin ei.
Hensku kirjoitti:
Tuolla yksilöllä nopeus jäi aina -30 sallitusta. Tiedänpä siis, etten koskaan tahdo moista itselleni.
If opportunity doesn't knock, build a door. -Milton Berle
Ei ollut auto, mutta Ktm Duke lähti tänään Muhoksen TB:ltä etupää ylös kytkettynä Kyllä kelpais mulleki sellanen Joku mummo joka tuli fudellansa juuri siihen, näki sen tilanteen kun tuo pärrä lähti siitä. Eka se tokas jollekin nuorelle miehelle "Näitkö miten tuo lähti, keula ylhäällä!! Tappaa vielä ihtensä!!" ja heti perään sama mummo "Pitäsköhän mun lähtiä perään samallalailla keulat pystyssä" Oli naurussa pidättelemistä kun kuuntelin vieressä sitä juttua